• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-14 10:33:27 följande:
    Hälsningar från Öland Jag läser o läser men skriver inget. Jag får ingen ro.. Men jag är här iaf o snokar
    Hehe har ni fint väder? Lyssnat mkt på Michael?? *ler*
  • Bevabus

Jag visste att någon skulle nämna det där om näsan när jag skickat det där inlägget min poäng var att han var nöjd över färgen på HUDEN rent utseendemässigt. Han brydde sig inte om han var svart eller vit, men var stolt över sitt ursprung som afroamerikan.

AllieF skrev 2009-07-14 00:30:31 följande:
    Nöjd? Har du inte hört alla de gånger han klagat på att han Aldrig är nöjd med sitt utseende och aldrig varit det. Joseph retade honom som fan när han var liten, berättade ofta hur ful han var, vilket är en orsak till näsoperationen. Han har försökt dölja vitiligon på alla möjliga sätt (vanten, tejp, smink, etc.), och han har berättat att han sällan tittar sig i spegeln för han tycker inte om vad han ser. Han var stolt över sitt ursprung, men aldrig sitt utseende. Hatade sin kropp med alla sjukdomar och 'fula drag'.
  • Bevabus

nope inte såvitt jag har förstått
    Sandra Örebro skrev 2009-07-14 00:34:29 följande:

Joo.. Men hans pappa är väl inte ens påverkad av denna sjukdom eller?
  • Brooke

Har en artikel framför mig om Michael Jackson i Hänt bild. sida 10-12 köp den och läs :P

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-14 11:43:10 följande:
    nope inte såvitt jag har förståttSandra Örebro skrev 2009-07-14 00:34:29 följande:
    Då är det bara Michael och La Toya, har Janet oxå det? För hon är väl väldigt ljus oxå för att vara afroamrikan?
  • Bevabus

Såvitt jag vet så är det bara LT och MJ som har det, Janet har alltid varit ljus men inte haft nå fläckar...å andra sidan så har jag inte sett nå fläckar på LT heller..hm..
    Sandra Örebro skrev 2009-07-14 11:56:48 följande:

Då är det bara Michael och La Toya, har Janet oxå det? För hon är väl väldigt ljus oxå för att vara afroamrikan?
  • MissLilo

Sandra Örebro skrev 2009-07-14 11:56:48 följande:

tycker också det. De tre. De nadra på cermonin var mörkare.
  • beadis

ändå ska folk fortsätta snacka sin skit...

• Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-14 10:25:13 följande:
    Jo.. Men förstår inte varför han blev mobbad pappa Joe har väl lika stor näsa som Michael hade?
    Jo, men näsor passar olika på olika personer, och MJ var väldigt finnig när han var yngre också. Han blev retad för sitt utseende i helhet, sen kanske han har fått höra om hans näsa från andra håll också.

Men jo, han sa en gång att han gjorde det för ljudet, och det kan Delvis vara sant.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille
    Bevabus skrev 2009-07-14 12:06:33 följande:
    Såvitt jag vet så är det bara LT och MJ som har det, Janet har alltid varit ljus men inte haft nå fläckar...å andra sidan så har jag inte sett nå fläckar på LT heller..hm..Sandra Örebro skrev 2009-07-14 11:56:48 följande:
    Vi har inte sett lika mycket av LaToya, kan vara därför. Janet är ljus, men inte vit.

Sjukdomen går på pappas sida, men han själv har inte vitiligo.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson