• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    mona83 skrev 2009-07-14 19:00:25 följande:
    vad tror du om den som tatuering? Tror det skulle bli rätt tufft
    Riktigt tuff

Jag vill oxå tatuera ngt vackert med honom, en fin bild på honom på armen, men vågar inte
  • Bevabus

jag vill ha en tatuering jag med, dock inget med Michael utan bara mitt stjärntecken...men usch, känns så läskigt att inte veta hur ont det gör

snart3barnsmamma skrev 2009-07-14 19:02:35 följande:
    Riktigt tuff Jag vill oxå tatuera ngt vackert med honom, en fin bild på honom på armen, men vågar inte
  • Bevabus

Otrolitg starkt av honom att efter det där eländet fortfarande kunna sitta i intervjuer och stå för det han tror på. Att det är okej att ligga i samma säng som ett barn för han skulle aldrig göra något. Det måste man bara beundra honom för

snart3barnsmamma skrev 2009-07-14 18:55:14 följande:
    Det tror inte jag heller...
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-14 19:21:16 följande:
    Otrolitg starkt av honom att efter det där eländet fortfarande kunna sitta i intervjuer och stå för det han tror på. Att det är okej att ligga i samma säng som ett barn för han skulle aldrig göra något. Det måste man bara beundra honom för
    media ville bara måla upp det som ngt fult...typiskt...han gjorde ju inget med de, fattar de inte
  • Bevabus

Mm, jag förstår att föräldrar som inte kände honom inte ville att de skulle sova i samma säng. Det är helt naturligt och gäller för vem som helst.
    Men de som lät sina barn sova i hans säng kände ju faktiskt MJ och visste att han var jättesnäll och ville bara deras bästa!

snart3barnsmamma skrev 2009-07-14 19:24:21 följande:
    media ville bara måla upp det som ngt fult...typiskt...han gjorde ju inget med de, fattar de inte
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-14 19:29:55 följande:
    Mm, jag förstår att föräldrar som inte kände honom inte ville att de skulle sova i samma säng. Det är helt naturligt och gäller för vem som helst. Men de som lät sina barn sova i hans säng kände ju faktiskt MJ och visste att han var jättesnäll och ville bara deras bästa!
    och vem är det som säger att de verkligen SOV i hans säng, de kanske bara lekte o läste böcker som han själv sa i en intervju
  • Bevabus

Fast han har själv sagt att de sov i sängen med honom. Och det är starkt att han fortfarande stod för att det var okej efter den här tiden.

snart3barnsmamma skrev 2009-07-14 19:34:34 följande:
    och vem är det som säger att de verkligen SOV i hans säng, de kanske bara lekte o läste böcker som han själv sa i en intervju
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-14 19:36:19 följande:
    Fast han har själv sagt att de sov i sängen med honom. Och det är starkt att han fortfarande stod för att det var okej efter den här tiden.
    jaha...det har inte jag sett i ngn intervju..tyckte bara att han sa de läste böcker..men som sagt, strongt av honom att stå för sina ord isf
  • Småkottarna

Väldigt jobbig bild till denna videon men äkta jävla gapskratt från MJ.

• Bevabus

aa

Sitter o tittar på 60 minutes intervjun igen nu. Tycker han som intervjuar är väldigt ifrågasättande, men det finns värre intervjuer där programledaren praktiskt taget försöker bryta ner MJ så...

snart3barnsmamma skrev 2009-07-14 19:40:59 följande:
    jaha...det har inte jag sett i ngn intervju..tyckte bara att han sa de läste böcker..men som sagt, strongt av honom att stå för sina ord isf
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson