• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • noconwood

tänk va fördomar folk ska ha... MJ kommer alltid vara MJ, svart eller vit, vem bryr sej igentligen

just me
  • Lucille
    annametanna skrev 2009-07-14 15:21:17 följande:
    tänk va fördomar folk ska ha... MJ kommer alltid vara MJ, svart eller vit, vem bryr sej igentligen
    Precis. Han är som han är och han är ju en otrolig människa, svart eller vit. :)
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-14 12:20:36 följande:
    ändå ska folk fortsätta snacka sin

Idioter som inte har något eget liv!!

Hej på er förresten!!
  • Zmoothie

Vad ni skriver! Har läst ikapp sporadiskt, men jag orkar inte gå hela vägen tillbaka.

Ja, LaToya är väldigt lik Michael, har också tänkt på att hon är så ljus. Märkligt att det inte är någon i pressen somkommenterar det. Förutom när de försöke inbilla folk att hon och Michael var samma person, då. (Vilket de försökt med Michael och Janet också, suck.)

Sitter och tittar på YouTube-fangjorda vidoes till låtarna på Invincible. Jag har verkligen inte lyssnat på det albumet ordentligt! Heaven Can Wait är verkligen märklig att lyssna på i det här läget...

Is it bad that what she just said makes perfect sense to me?
  • beadis

Jag har förälskat mig i låten human nature...den är så fin och hans röst är vacker som alltid

• Bevabus

så vidrigt hur poliserna behandlade honom

det finns inte en chans att Michael gjorde något för att kämpa emot, det fanns inte ett enda bra skäl till att behandla honom såhär illa!

• KikiBoo

Ja Human Nature lyssnade jag som fan på i våras. Det bara sprätte i kroppen

Ja LaToya o Michael har jag alltid tyckt vart grymt lika sen jag var liten. Men tyckte dock hon såg lite trashig ut för i tin. Inte MJ
    Har inte hängt med så mkt i hennes karriär. Vet att hon vart med i Big Brother.

Ja det är fan sorligt att han inte tyckte om sitt utseende

Jodå! Det är soligt, lite molning och friska vindar här på Öland Alldelens lagom. Har hejjat på Robbans fru. Väntar bara på att Robban (Robert Gustavsson) själv ska komma hähä!

Jag har skivan Essential i datorn som jag la i för nån vecka sen. Skulle bränna den till en kompis. Men dock så har jag inte lyssnat nåt. Drar så mkt batteri, plus att det är full rulle här hela tin.
    Men jag o sambon kallar hunden för Beat It, haha! Sen börjar vi sjunga på den
    Men nu får jag iväg ett ganksa långt inlägg ändå

O när jag kommer hem så väntar väl skivan Off the Wall och boken   Sen har jag allt jag behöver med MJ{#lang_emotions_sunny}  Tänker inte skicka efter en MASSA saker som jag inte har. Jag har mina skivor o kassetband sen jag var liten. Kändes rätt o köpa Off the wall. Finns många gryma låtar på den. Har några på samlingsskiva.

Just ja.. Allt länkar ni skickar har jag inte kollat på. Får göra de sen när jag kommer in till fastlandet

Tjingeling

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-14 17:15:50 följande:
    så vidrigt hur poliserna behandlade honom

det finns inte en chans att Michael gjorde något för att kämpa emot, det fanns inte ett enda bra skäl till att behandla honom såhär illa!

Det tror inte jag heller...
  • beadis

idag känner jag mig sådär ledsen igen, hade två rätt okey dagar, men idag har jag grinat två gr redan....

Mitt hjärta saknar honom

• mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-14 09:57:45 följande:
    den har jag beställt
    vad tror du om den som tatuering?
    Tror det skulle bli rätt tufft
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson