• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Småkottarna
    mona83 skrev 2009-07-14 21:09:57 följande:
    Jag ska tatuera den här tänkte jag, allstå inte t-shirten utan bara trycket. www.discshop.se/shop/ds_poster.php&id...Tänkte ha den på underarmen. Tror det kan bli tufft
    Ska du ha den så att han står med fötterna mot din handled eller med huvudet nedåt så du ser honom upprätt när du kollar ner?
  • mona83
    Småkottarna skrev 2009-07-14 21:11:45 följande:
    Det tror jag verkligen.... hur stor ska du ha den?Jag är lite rädd för att jag skulle ångra mig om jag tatuerar in en bild på något, ngn liten text som berör mig vill jag ha med, samt ngt om mina barn... har inga tatueringar sen innan.
    Det blir min första oxå. Livrädd att det ska göra jätte ont.
    Haha har man fött barn med bara lustgas .

Hur stor den ska vara har jag inte riktigt bestämt mig för än. Måste hitta en bra tatuerare som kan göra den bra.
    Jag var osäker igår på om jag verkligen skulle tatuera den bilden men idag när jag funderat på det så verkligen längtar jag tills den sitter på armen. Fick jag bestäma satt jag i stolen på MJs födelsedag, men tror inte jag fått ihop tillräckligt med pengar tills dess.
    När jag var 19 ville jag ha ett opel märke där, tur det aldrig blev nått då.
    Sen nu när man fått barn så skulle jag vilja ha barnens namn nånstans men vet inte vart.
  • mona83
    Småkottarna skrev 2009-07-14 21:13:01 följande:
    Ska du ha den så att han står med fötterna mot din handled eller med huvudet nedåt så du ser honom upprätt när du kollar ner?
    Tänkte nog ha med fötterna mot handleden, tror det blir snyggast. Men man kan ju exprimetera lite innan och lägga bilden åt bägge hållen så ser man ju vad som blir bäst.
    Måste bara få tag i en dator med skrivare så jag kan skriva ut den, har ingen skrivare själv
  • Småkottarna
    mona83 skrev 2009-07-14 21:17:17 följande:
    Det blir min första oxå. Livrädd att det ska göra jätte ont.Haha har man fött barn med bara lustgas . Hur stor den ska vara har jag inte riktigt bestämt mig för än. Måste hitta en bra tatuerare som kan göra den bra. Jag var osäker igår på om jag verkligen skulle tatuera den bilden men idag när jag funderat på det så verkligen längtar jag tills den sitter på armen. Fick jag bestäma satt jag i stolen på MJs födelsedag, men tror inte jag fått ihop tillräckligt med pengar tills dess. När jag var 19 ville jag ha ett opel märke där, tur det aldrig blev nått då. Sen nu när man fått barn så skulle jag vilja ha barnens namn nånstans men vet inte vart.
    ASG! Ett opelmärke????
    Jag ska inte säga något. När jag var 16 skulle jag ha en svart BMW med chockrosa fäljar. Det du!
  • mona83
    Småkottarna skrev 2009-07-14 21:21:21 följande:
    ASG! Ett opelmärke???? Jag ska inte säga något. När jag var 16 skulle jag ha en svart BMW med chockrosa fäljar. Det du!
    Hade an Ascona på den tiden, var mkt ute och slutade med att den var relativt känd.
    Man var ju brud jävlen med bilen som burnade så bra .
  • Småkottarna
    mona83 skrev 2009-07-14 21:27:36 följande:
    Hade an Ascona på den tiden, var mkt ute och slutade med att den var relativt känd.Man var ju brud jävlen med bilen som burnade så bra .
    Hahahaha okej, jag tror dig!
  • Småkottarna
    mona83 skrev 2009-07-14 21:30:17 följande:
    Så idag är jag glad att det inte blev nått opel märke där
    Jag förstår det... gud vilken besvikelse att ha det hela livet! Därför tycker jag att man även vid 18 är för ung, egentligen... De borde ha typ 25 eller ngt... Man är ju en helt annan person vid 18 års ålder, man är ff som ett barn i många aspekter. Och gör saker för det är coolt för tillfället, men försvinner efter ett tag...
  • mona83

det håller jag helt med om

Småkottarna skrev 2009-07-14 21:42:35 följande:
    Jag förstår det... gud vilken besvikelse att ha det hela livet! Därför tycker jag att man även vid 18 är för ung, egentligen... De borde ha typ 25 eller ngt... Man är ju en helt annan person vid 18 års ålder, man är ff som ett barn i många aspekter. Och gör saker för det är coolt för tillfället, men försvinner efter ett tag...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson