• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-14 19:56:04 följande:
    Kollade precis igenom texten till You are not alone och tycker det låter som att den var skriven från andra sidan, till fansen. Har gjort pyttesmå ändringar. Det kursiva i texten är MJ och det icke-kursiva är fansen. "You Are Not Alone"Another day has goneWe're still all aloneHow could this beYou're not here with usYou never said goodbyeSomeone tell us whyDid you have to goAnd leave our world so coldEveryday we sit and ask ourselvesHow did love slip awaySomething whispers in our ear and saysThat you are not aloneFor I am here with youThough you're far awayI am here to stayBut you are not aloneFor I am here with youThough we're far apartYou're always in my heartBut you are not alone'Lone, 'loneWhy, 'loneJust the other nightI thought I heard you cryAsking me to comeAnd hold you in my armsI can hear your prayersYour burdens I will bearBut first I need your handThen forever can beginEveryday we sit and ask ourselvesHow did love slip awaySomething whispers in our ear and saysThat you are not aloneFor I am here with youThough you're far awayI am here to stayFor you are not aloneFor I am here with youThough we're far apartYou're always in my heartFor you are not aloneWhisper three words and I'll come runnin'And fans you know that I'll be thereI'll be thereYou are not aloneFor I am here with youThough you're far awayI am here to stayFor you are not aloneFor I am here with youThough we're far apartYou're always in my heartFor you are not aloneFor I am here with youThough you're far awayI am here to stayFor you are not aloneFor I am here with youThough we're far apartYou're always in my heartFor you are not alone...
    Ja eller hur =) Tänker på det =) Lyssnar på den väldigt mkt
    AllieF skrev 2009-07-14 13:58:53 följande:
    Jo, men näsor passar olika på olika personer, och MJ var väldigt finnig när han var yngre också. Han blev retad för sitt utseende i helhet, sen kanske han har fått höra om hans näsa från andra håll också. Men jo, han sa en gång att han gjorde det för ljudet, och det kan Delvis vara sant.
    Jo i den här Man in the mirror, The Michael Jackson story som var en skådis Flex Alexander, som spelar Michael Jackson. Och där fick man se att han fick mycket finnar och även att pappa joe slog dem..
  • Brooke

Nu ska jag gå å lägga mej i sängen, först borsta tänderna och sådär ta ut linsen sen ska jag lägga mig i sängen och kolla klart på Beverly Hills 90210 sen på fredag ska jag se på MOONWALKER =)

• Brooke

www.aftonbladet.se/nyheter/article5513573.ab
    Jackson's kan uppträda på 02 arenan i london på Michael Jacksons födelsedag 29 Augusti..

www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article5511547.ab
    Svensk Michael Jackson hyllning - Jag kan säga, att vi ska vara STOLTA över att vara svenskar vid denna tid.
    "Nu är den svenska Michael Jackson-hyllningen mest tittad på Youtube senaste veckan." Det Youtube-klipp som vi kunde se när Bounce dansare dansade till Michael Jacksons låt Beat it i Stockholm.

mittklipp.aftonbladet.se/app/viewContest.action
    Kan du sjunga, dansa eller annat som michael jackson gör? ISf ta fram kameran och filma. Och ladda upp det på Mitt klipp på aftonbladet =)
    Jag skulle vilja göra men så bra är jag inte på å dansa :O Skulle vilja dansa till Beat it.. Men men.. Jag är ingen dansmänniska..

• Bevabus

Jag kanske är konstig men jag är fortfarande sur över det där...

Sandra Örebro skrev 2009-07-14 23:54:10 följande:

www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article5...Svensk Michael Jackson hyllning - Jag kan säga, att vi ska vara STOLTA över att vara svenskar vid denna tid. "Nu är den svenska Michael Jackson-hyllningen mest tittad på Youtube senaste veckan." Det Youtube-klipp som vi kunde se när Bounce dansare dansade till Michael Jacksons låt Beat it i Stockholm.
  • noconwood

tänk va mycket gott denna människa har gjort...
    som kanske/antagligen folk inte vet om...
    såna som MJ finns det inte många va, kanske ingen!

just me
  • Bevabus

Ja han engagerade sig ju i välgörenhet så fort han fick ledigt, men då fanns det ingen media där såklart...de jäklarna var inte intresserade...pff och nu hyllar de honom och skriver om allt bra han gjorde. De kan dra dit solen inte skiner!

annametanna skrev 2009-07-15 00:16:35 följande:
    tänk va mycket gott denna människa har gjort... som kanske/antagligen folk inte vet om...såna som MJ finns det inte många va, kanske ingen!
  • Lucille

Här är jag, håller på att skapa en liten överraskning så det är full rulle. ;) Hoppas ni kommer gilla den.

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • noconwood
    Bevabus skrev 2009-07-15 00:17:44 följande:
    Ja han engagerade sig ju i välgörenhet så fort han fick ledigt, men då fanns det ingen media där såklart...de jäklarna var inte intresserade...pff och nu hyllar de honom och skriver om allt bra han gjorde. De kan dra dit solen inte skiner!
    Ja, jag säger detsamma. otäckt hur media styr hur vi ska tycka o tänka om andra människor...tur man inte är så lättlurad jämt...
    som du säger, vart va alla när han behövde solsken på sej?
    Men NU, när han e DÖD...då ska alla verka som nåra jävla HJÄTAR för de pratar gott om honom... det kan göra mej så pissed off så fy!
    just me
  • Bevabus

Jag slår vad om att det är en tårta till mig va?
    Kommer på posten imorgon?

AllieF skrev 2009-07-15 00:19:28 följande:
    Här är jag, håller på att skapa en liten överraskning så det är full rulle. ;) Hoppas ni kommer gilla den.
  • Bevabus

Exakt, det är därför jag inte står ut med hur stor Bounce dans i Stockholm har blivit. Jo det var ju på tiden att sätta ihop en sån hyllning nu...

annametanna skrev 2009-07-15 00:20:15 följande:
    Ja, jag säger detsamma. otäckt hur media styr hur vi ska tycka o tänka om andra människor...tur man inte är så lättlurad jämt...som du säger, vart va alla när han behövde solsken på sej? Men NU, när han e DÖD...då ska alla verka som nåra jävla HJÄTAR för de pratar gott om honom... det kan göra mej så pissed off så fy!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson