• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-15 00:15:38 följande:
    Jag kanske är konstig men jag är fortfarande sur över det där...Sandra Örebro skrev 2009-07-14 23:54:10 följande:
    Varför då?? :/ Det är ju bra att svenska folket hyllar The king of pop..
  • KikiBoo

Just ja.. Satt o läste minnesbilagorna från Expressen o Aftonbladet igår.. Äh ja vetefan.. Känns ibland som att dom inte har nån koll på MJ. Deras sätt att skriva.. Kolla fakta innan ni skriver nåt. Känns som dom skriver så som dom sjävla tror och vill att det ska vara..
    Kankse bara jag som får för mig det.. För mkt fritid på semestern Ärå.. hihi

Ha en bra dag alla! Hoppas ni har lika fint väder som vi har {#lang_emotions_sunny}

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-15 11:09:05 följande:
    Det är mest ett rykte som gått bara, men vi hoppas att det är sant och att det sänds på tv jag kan tänka mig att det inte sänds live, utan att sverige köper in konserten senare och visar det eller nåt
    Jaaa jag hoppas det blir av
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • MissLilo
    BooBoo skrev 2009-07-14 22:14:16 följande:
    Ni som har skivan Invincible. Vilken färg har ni? Jag har grå.
    jag har dn blå.
    tänkte köpa alla skivor, men gjorde aldrig det. pengarna kom emellan som alltid.
  • Bevabus

Jag förklarade i inläggen efter det varför jag tycker så
    Sandra Örebro skrev 2009-07-15 11:13:25 följande:

Varför då?? :/ Det är ju bra att svenska folket hyllar The king of pop..
  • Brooke

Men asså om dem nu hittar läkaren som gav Michael detta preparat som troligtvis tog död på Michael, om nu dem hittar läkaren som gav honom detta kommer han då få fängelse eller kommer det bara rinna ner i sanden? Jag menar, jag läste att denna läkare som det stod om sa att den som ger ut detta preparat kan likagärna bli dömd till dråp eller va han sa :/

• Bevabus

Ja de sa ju det där om dråp så någon form av straff blir det väl. Men det beror ju helt på omständigheterna och obduktionsrapporten. Det var ju så många mediciner i kroppen så det kanske inte var en enda medicin som tog död på honom utan en blandning av vissa. Så det kanske är flera läkare som är inblandade, utan att de visste att han fick mediciner ifrån andra läkare. Det är så många frågetecken...
    Sandra Örebro skrev 2009-07-15 11:27:48 följande:

Men asså om dem nu hittar läkaren som gav Michael detta preparat som troligtvis tog död på Michael, om nu dem hittar läkaren som gav honom detta kommer han då få fängelse eller kommer det bara rinna ner i sanden? Jag menar, jag läste att denna läkare som det stod om sa att den som ger ut detta preparat kan likagärna bli dömd till dråp eller va han sa :/
  • Brooke
    MissLilo skrev 2009-07-15 11:16:06 följande:
    jag har dn blå.tänkte köpa alla skivor, men gjorde aldrig det. pengarna kom emellan som alltid.
    Jag har oxå den grå =) Känns lite onödigt kanske och skaffa dem andra färgerna med, det är väl samma låtar på dem? eller?
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-15 11:05:51 följande:
    Jag tror inte han blev mördad med vilja, däremot så skrev läkarna ut medel till honom på ett otroligt oansvarigt sätt och de är alla delaktiga på ett eller annat sätt tills hans död...tror jag iaf. Jag är bara glad att det tas på allvar den här gången. När Elvis dog så sket alla i läkarna och sa bara att han hade fått en hjärtinfarkt, vilket var sant. Men det fick ju MJ också PÅ GRUND UTAV medicinerna. Jag är helt övertygad om det, men det ska bli intressant att se polisens slutsats. Jag tror inte att någon mördade MJ för pengar, som LaToya och Joe tror.
    Jag tror som dig. Att det kan ha varit ett mord men att det var läkarna som gav honom så pass mycket mediciner att hans kropp inte kunde hantera det längre. Jag tror inte heller att Michael blev mördad som LaToya och Joe säger.. Tror det handlar mer om medicinerna som han fick..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson