• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-15 10:34:05 följande:
    Det är iförsig snart, men för hoppningsvis får hans barn o familj ta del av det iaf..så de ser att han var SÅ älskad av hela världen, och vem vet om MJ själv ser det och ler
    sant menar jag
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-15 10:35:02 följande:
    Nu har polisen gjort en razzia emot läkaren, bra det..förhoppningsvis får vi fler svar....det är något väldigt mystiskt och konstigt med de där läkarna! :S En utav dem sa ju att han samarbetade med polisen men det här är en annan utav dem. www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art...
    Bra men jag kan tycka att det är lite sent..han kan ha hunnit sopa under alla spåren, varför väntade de så länge
  • Bevabus

Jadu det kan man undra. De måste väl få tillstånd först kanske och sen har de väl till slut tröttnat på att han inte ger dem hela bevismaterialet som han konstant lovat. Den jäkeln har dragi ut på det hela. Skönt iaf att veta att det finns någon/några man kanske kommer att kunna skylla MJ:s död på. Konstigt nog. Det verkar ju verkligen misstänksamt.

snart3barnsmamma skrev 2009-07-15 10:37:47 följande:
    Bra men jag kan tycka att det är lite sent..han kan ha hunnit sopa under alla spåren, varför väntade de så länge
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-15 10:47:54 följande:
    Jadu det kan man undra. De måste väl få tillstånd först kanske och sen har de väl till slut tröttnat på att han inte ger dem hela bevismaterialet som han konstant lovat. Den jäkeln har dragi ut på det hela. Skönt iaf att veta att det finns någon/några man kanske kommer att kunna skylla MJ:s död på. Konstigt nog. Det verkar ju verkligen misstänksamt.
    usch om han blev mördad...blir så ledsen då
  • Småkottarna

God morgon tjejer!
    Vakna med världens skallebank idag. Tagit en ipren, hoppas det går över. Det tär verkligen på en även fysiskt att må dåligt psykiskt...

Har även jag läst på aftonbladet idag, och jag blir så arg. Arg på Debbiefan som om hon inte lägger av nu kommer förstöra barnens liv. Låååt barnen vara i fred, de har det fan jobbigt nog som det är utan att hon ska hålla på så här!

Och för det andra, jag hoppas veeeeerkligen inte att MJ blev mördad, eller dog pga något någon annan gjorde. Jag hoppas så innerligt att han kände att han var klar. OM det är pga någon annan han dog, då vet jag inte vad jag gör...

• Bevabus

Jag tror inte han blev mördad med vilja, däremot så skrev läkarna ut medel till honom på ett otroligt oansvarigt sätt och de är alla delaktiga på ett eller annat sätt tills hans död...tror jag iaf. Jag är bara glad att det tas på allvar den här gången. När Elvis dog så sket alla i läkarna och sa bara att han hade fått en hjärtinfarkt, vilket var sant. Men det fick ju MJ också PÅ GRUND UTAV medicinerna. Jag är helt övertygad om det, men det ska bli intressant att se polisens slutsats. Jag tror inte att någon mördade MJ för pengar, som LaToya och Joe tror.

snart3barnsmamma skrev 2009-07-15 10:55:21 följande:
    usch om han blev mördad...blir så ledsen då
  • KikiBoo

*kikar in*   Läser o läser allt ni skriver

Kul att Jacksons ska uppträda   Det skulle man vilja se. Vet nån om det kommer sändas live..?

Hänger inte med så mkt i nyheterna nu när man är på semester ..
    Imorrn bitti åker vi hem ..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Det är mest ett rykte som gått bara, men vi hoppas att det är sant och att det sänds på tv jag kan tänka mig att det inte sänds live, utan att sverige köper in konserten senare och visar det eller nåt

BooBoo skrev 2009-07-15 11:07:26 följande:
    *kikar in*   Läser o läser allt ni skriver Kul att Jacksons ska uppträda   Det skulle man vilja se. Vet nån om det kommer sändas live..?Hänger inte med så mkt i nyheterna nu när man är på semester .. Imorrn bitti åker vi hem ..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson