• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Småkottarna
    Bevabus skrev 2009-07-15 00:21:43 följande:
    Exakt, det är därför jag inte står ut med hur stor Bounce dans i Stockholm har blivit. Jo det var ju på tiden att sätta ihop en sån hyllning nu...
    Håller med. De kan dansa bäst fan de vill, till vilken nytta? Jag skäms...
  • Bevabus

Mm..i början när jag fick sms:et av min danslärare om att åka dit så vart jag glad och tänkte "åh vilken rolig idé att uppträda inför alla". Sen började han och jag prata om syftet till uppträdandet och kom fram till att det inte kändes bra. Så vi bestämde oss för att dissa det.

Småkottarna skrev 2009-07-15 00:24:48 följande:
    Håller med. De kan dansa bäst fan de vill, till vilken nytta? Jag skäms...
  • Småkottarna
    Bevabus skrev 2009-07-15 00:26:59 följande:
    Mm..i början när jag fick sms:et av min danslärare om att åka dit så vart jag glad och tänkte "åh vilken rolig idé att uppträda inför alla". Sen började han och jag prata om syftet till uppträdandet och kom fram till att det inte kändes bra. Så vi bestämde oss för att dissa det.
    *tummen upp*
  • Lucille
    Bevabus skrev 2009-07-15 00:20:48 följande:
    Jag slår vad om att det är en tårta till mig va? Kommer på posten imorgon?
    Ja, självklart. Håller på och trycker ner den i ett A4-kuvert as we speak. :D
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Bevabus

Bra det försök att inte klämma ihop den för mycket bara

AllieF skrev 2009-07-15 00:46:25 följande:
    Ja, självklart. Håller på och trycker ner den i ett A4-kuvert as we speak. :D
  • Miracle Cats

Jag skrev lite för flera tusen inlägg sen känns det som. Hinner inte riktigt med tempot i tråden så läser då och då och kikar på länkarna.

Jag har precis sett lite videos på youtube, bla en där MJ dansar till Dangerous i svart kostym med ett 50-tal dansare bakom sig. Vilken fröjd för ögat. 
    Sen var jag tvungen att se "This is it" igen Det sjunker sakta in att det blev inget "See you in July" .
    Så jag lyssnar på musik och tänker....helt galet det här....Hoppas han får upprättelse, även fast det är försent för honom att uppleva det.
    Walk a mile in my shoes just walk a mile in my shoes Before you abuse, criticize and accuse
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-14 23:54:10 följande:

www.aftonbladet.se/nyheter/article5513573.ab Jackson's kan uppträda på 02 arenan i london på Michael Jacksons födelsedag 29 Augusti.. www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article5... Svensk Michael Jackson hyllning - Jag kan säga, att vi ska vara STOLTA över att vara svenskar vid denna tid. "Nu är den svenska Michael Jackson-hyllningen mest tittad på Youtube senaste veckan." Det Youtube-klipp som vi kunde se när Bounce dansare dansade till Michael Jacksons låt Beat it i Stockholm. mittklipp.aftonbladet.se/app/viewContest.acti... Kan du sjunga, dansa eller annat som michael jackson gör? ISf ta fram kameran och filma. Och ladda upp det på Mitt klipp på aftonbladet =) Jag skulle vilja göra men så bra är jag inte på å dansa :O Skulle vilja dansa till Beat it.. Men men.. Jag är ingen dansmänniska..
    ohh..jag skulle oxå vilja göra en hyllning till MJ, det hade varit så roligt, jag kan sjunga hyfsat men inte dansa

och JA vi ska vara riktigt stolta över att vara svenskar
  • beadis
    annametanna skrev 2009-07-15 00:20:15 följande:
    Ja, jag säger detsamma. otäckt hur media styr hur vi ska tycka o tänka om andra människor...tur man inte är så lättlurad jämt... som du säger, vart va alla när han behövde solsken på sej? Men NU, när han e DÖD...då ska alla verka som nåra jävla HJÄTAR för de pratar gott om honom... det kan göra mej så pissed off så fy!
    Håller helt med!
    Blir så jävla irriterad på hur media styr folk, som min egen mamma idag..men han var ju pedofil, jaså det vet du med säkerhet eller sa jag...han var faktiskt friad i rättegången, folk bildar sig en uppfattning pga medias rapportering, de är inte ett dugg pålästa, inte lyssnat på vad MJ själv har sagt..samma sak med hans utseende, skulle mamma påpeka..han ville ju bli vit, NEJ det ville han inte alls, han hade en hudsjukdom...gggrrr...
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-15 00:21:43 följande:
    Exakt, det är därför jag inte står ut med hur stor Bounce dans i Stockholm har blivit. Jo det var ju på tiden att sätta ihop en sån hyllning nu...
    Det är iförsig snart, men för hoppningsvis får hans barn o familj ta del av det iaf..så de ser att han var SÅ älskad av hela världen, och vem vet om MJ själv ser det och ler
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson