• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1642778/de-ska-leva-ett-normalt-liv
    De ska leva ett normalt liv.

www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1637752/farfar-joe-vill-bilda-jackson-3-med-michaels-barn
    Farfar vill bilda Jackson 3 med michaels barn

www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1637788/nu-vill-la-toya-ta-hand-om-michaels-barn
    La Toya vill ta hand om michaels barn..
    LaToya tycker att hennes mamma är för gammal för att ta hand om barnen

• Bevabus

Hehe vi har redan länkat dom där tidigare

Sandra Örebro skrev 2009-07-18 15:09:30 följande:

www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.164277...De ska leva ett normalt liv.www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.163775...Farfar vill bilda Jackson 3 med michaels barnwww.expressen.se/noje/michaeljackson/1.163778...La Toya vill ta hand om michaels barn.. LaToya tycker att hennes mamma är för gammal för att ta hand om barnen
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 15:03:13 följande:
    www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.164380...Tvisten om barnen är på väg att ta slut =)
  • Längtan efter dig
    Småkottarna skrev 2009-07-18 13:31:51 följande:
    Och det är helt sjukt... är jag på en plats jag inte vet vad den heter och någon slutar andas, inte fan springer jag runt i staden för att hitta någon som vet adressen innan jag ringer, man ringer ju DIREKT ändå och talar om olika riktmärken som kan få personen på sos att förstå var man är. Så tror jag ALLA skulle göra. Och i detta fallet skulle det ju vara solklart, jag är i MJs hus, men vet inte adressen...Om de nu lät bli att säga att det var MJ det handlade om för att folk inte skulle få veta och därmed inte samlas utanför huset så handlade det för denna personen enbart om att de inte skulle få negativ publicitet, och han tänkte inte på MJ's bästa... Jag skulle kunna strypa människan själv, jävla idiot!
    Håller med fullständigt! Fattar inte varför de inte sa att det var MJ:s hus på en gång. Jag skulle skita i sekrestess hit och dit... Det gällde ju faktiskt liv eller död!
  • Bevabus

Mm den där verkligen beter sig väldigt mysko...

Längtan efter dig skrev 2009-07-18 15:22:26 följande:
    Håller med fullständigt! Fattar inte varför de inte sa att det var MJ:s hus på en gång. Jag skulle skita i sekrestess hit och dit... Det gällde ju faktiskt liv eller död!
  • Längtan efter dig

Var kan man få tag i boken Moonwalk?
    Vill sååå gärna ha den, men den lär ju vara asdyr nu

Ni som har köpt den nyligt, var köpte ni den och hur mycket fick ni betala?

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-18 15:15:44 följande:
    Hehe vi har redan länkat dom där tidigare Sandra Örebro skrev 2009-07-18 15:09:30 följande:
    aha.. Det hade jag ingen aning om :O Jag har ju jobbat och inte kollat så värst mkt vad ni har länkat eller itne :O SORRY
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-18 15:24:08 följande:
    Mm den där verkligen beter sig väldigt mysko...
    Ja, det är mycket frågetecken och jag hoppas att vi kommer få veta sanningen. Att larma ambulans först efter så lång tid är verkligen skumt
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-18 15:25:01 följande:
    Var kan man få tag i boken Moonwalk? Vill sååå gärna ha den, men den lär ju vara asdyr nu Ni som har köpt den nyligt, var köpte ni den och hur mycket fick ni betala?
    Jag minns inte vad sidan heter. Men den kostar 175 om jag inte minns fel PLUS frakt. Så det blir över lite 200 kr
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson