• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-18 15:33:52 följande:

här köpte både hon och jag den dock har vi ännu inte fått den ,har väl gått ca 2 veckor nu ,så jag börjar snart tror  att jag inte få någon bok antikvariatet.eu/visa_produkt.asp&t=Mi...
    Asså kan man hitta dem böckerna på en svensk hemsida? Tkr inte om att skicka efter från någon utlänsk sida.
    Och jag har inte heller fått denna bok :( SNYFT
  • Lucille
    Längtan efter dig skrev 2009-07-18 15:28:09 följande:
    Ååh! Trodde den skulle vara mycket dyrare. Finns det ingen möjlighet att du kan ta reda på vilken sida det var? Skulle bli så enormt tacksam Eller om någon annan vet?
    http://antikvariatet.eu/visa_produkt.asp?id=849

ANG. vårdnaden som ni talade om nyss så fattar jag inte hur de kan ha så jävla lite respekt för sin familj?? Michael har skrivit i ett lagligt dokument att han vill att Kathrine ska ta hand om barnen, och han hade säkert en ORSAK till att han skrev det. Ville han att de skulle bo någon annanstans så skulle han skrivit Det istället.

Det är underbart att höra att barnen tyr sig så till Janet (hon och jag delar födelsedag så jag förstår deras förtjusning hehe), men jag tycker tillräckligt med folk drar i stackarna utan att ännu en till ska lägga sig i. Vi vet ju inte vilka orsaker MJ hade för att inte ge vårdnaden till syskonen. Jag skulle säkert föredragit att ge de till Janet (det var min första tanke innan testamentet blev offentligt), men det är ju jag.

Något ni bör komma ihåg är att detta testamente är daterat till 2002 och enligt LaToya så uppdaterade MJ sitt testamente var femte år, alltså kan det mycket väl dyka upp ett dokument från 2007 där det kan stå något helt annat.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 15:40:04 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-18 15:33:52 följande: Asså kan man hitta dem böckerna på en svensk hemsida? Tkr inte om att skicka efter från någon utlänsk sida.Och jag har inte heller fått denna bok :( SNYFT
    Sidan är svensk...

Jag har väntat i exakt en vecka idag...
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke
    Åhh, tusen tack
    Detta hittade jag på sidan
    "Leveranstid
    Normal leveranstid är cirka 3-30 dagar. Under högsäsong kan det ta längre tid. Även vid beställda varor. Vi informerar vanligtvis om leveranstid om den överstiger 30 dagar."
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-18 15:44:07 följande:

Detta hittade jag på sidan "LeveranstidNormal leveranstid är cirka 3-30 dagar. Under högsäsong kan det ta längre tid. Även vid beställda varor. Vi informerar vanligtvis om leveranstid om den överstiger 30 dagar."
    Okej, kan vara bra att veta Tack!
  • Bevabus

Vad handlar boken om? Det är väl den ni har beställt va?

Masaki skrev 2009-07-18 15:44:58 följande:
    Nu har jag med beställt den Hoppas, hoppas, hoppas att vi alla får den snart!
  • Längtan efter dig
    AllieF skrev 2009-07-18 15:40:26 följande:
    antikvariatet.eu/visa_produkt.asp. vårdnaden som ni talade om nyss så fattar jag inte hur de kan ha så jävla lite respekt för sin familj?? Michael har skrivit i ett lagligt dokument att han vill att Kathrine ska ta hand om barnen, och han hade säkert en ORSAK till att han skrev det. Ville han att de skulle bo någon annanstans så skulle han skrivit Det istället. Det är underbart att höra att barnen tyr sig så till Janet (hon och jag delar födelsedag så jag förstår deras förtjusning hehe), men jag tycker tillräckligt med folk drar i stackarna utan att ännu en till ska lägga sig i. Vi vet ju inte vilka orsaker MJ hade för att inte ge vårdnaden till syskonen. Jag skulle säkert föredragit att ge de till Janet (det var min första tanke innan testamentet blev offentligt), men det är ju jag. Något ni bör komma ihåg är att detta testamente är daterat till 2002 och enligt LaToya så uppdaterade MJ sitt testamente var femte år, alltså kan det mycket väl dyka upp ett dokument från 2007 där det kan stå något helt annat.
    Håller med! Vilken otrolig respektlöshet mot Michael och hans barn! Tycker synd om dem, hoppas att allt detta tjafsande fram och tillbaks tar slut någon gång för deras bästa. Det är nog jobbigt i alla fall.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson