• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig

Hmm, konstig smiley. Skulle ha blivit mer en sån här :-s

Som ni märker är jag tillbaks efter semestern, så det lär bli en hel del skrivande i denna tråd för mig nu.

• Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-18 15:26:35 följande:

Jag minns inte vad sidan heter. Men den kostar 175 om jag inte minns fel PLUS frakt. Så det blir över lite 200 kr
    Ååh! Trodde den skulle vara mycket dyrare. Finns det ingen möjlighet att du kan ta reda på vilken sida det var? Skulle bli så enormt tacksam

Eller om någon annan vet?
  • Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 14:18:20 följande:
    Jo jag menar ju det, varför vänta han i 51 min på att ringa 911? Det känns helt sjukt, det är ju nästan som om han väntade på att MJ skulle bli mer dålig och sedan ringa så att hans liv inte gick att rädda. Det känns som om detta var påtänkt och "påläst" från första början.
    Han väntade inte tills han blev sämre, han hoppades få igång honom själv och undvika rättsliga påföljder. När han insåg att han inte kunde hjälpa MJ och han bara blev sämre, så sprang han till livvakten för att be honom ringa SOS. Han insåg att om han inte ringde så skulle det bli rubricerat mord eller vållande till annans död istället för vållande till skada med div andra åtalspunkter. Han tjänade pengar på drogerna han sålde till MJ, och de tjända även pengar på att ta ut högre hyra på bostaden än vad den var värd (skulle väll gå på $15000/mån, men de kashade in $60000/mån för att MJ inte hade koll på sin ekonomi), etc.

Om någon skulle villja mörda honom så är det nog inte läkaren som, till skillnad från många andra, tjänade mer på MJ levande än död. Min teori.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-18 15:28:09 följande:
    Ååh! Trodde den skulle vara mycket dyrare. Finns det ingen möjlighet att du kan ta reda på vilken sida det var? Skulle bli så enormt tacksam Eller om någon annan vet?
    direkt
    antikvariatet.eu/visa_produkt.asp
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-07-18 15:28:09 följande:
    Ååh! Trodde den skulle vara mycket dyrare. Finns det ingen möjlighet att du kan ta reda på vilken sida det var? Skulle bli så enormt tacksam Eller om någon annan vet?
    här köpte både hon och jag den dock har vi ännu inte fått den ,har väl gått ca 2 veckor nu ,så jag börjar snart tror  att jag inte få någon bok
    http://antikvariatet.eu/visa_produkt.asp?id=849&t=Michael+Jackson-Moonwalk
  • Brooke
    antikvariatet.eu/visa_produkt.asp 195:- och sen kostar portot 75
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-18 15:33:52 följande:
    här köpte både hon och jag den dock har vi ännu inte fått den ,har väl gått ca 2 veckor nu ,så jag börjar snart tror  att jag inte få någon bok antikvariatet.eu/visa_produkt.asp?id=849&t=Mi...
    Jag väntar oxo på boken Va iofs snaaart en vecka sen.. Menjag hoppas att vi alla får boken snart..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-18 15:31:29 följande:
    Han väntade inte tills han blev sämre, han hoppades få igång honom själv och undvika rättsliga påföljder. När han insåg att han inte kunde hjälpa MJ och han bara blev sämre, så sprang han till livvakten för att be honom ringa SOS. Han insåg att om han inte ringde så skulle det bli rubricerat mord eller vållande till annans död istället för vållande till skada med div andra åtalspunkter. Han tjänade pengar på drogerna han sålde till MJ, och de tjända även pengar på att ta ut högre hyra på bostaden än vad den var värd (skulle väll gå på $15000/mån, men de kashade in $60000/mån för att MJ inte hade koll på sin ekonomi), etc. Om någon skulle villja mörda honom så är det nog inte läkaren som, till skillnad från många andra, tjänade mer på MJ levande än död. Min teori.
    Jo men nu menade jag inte bokstavligt..
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-18 15:35:01 följande:
    Jag väntar oxo på boken Va iofs snaaart en vecka sen.. Menjag hoppas att vi alla får boken snart..
    ok det är nog en vecka då sen jag beställde ,tror vi beställde samtidigt ,eftersom jag la in länken här i tråden direkt efter jag beställt boken
    Hoppas verkligen vi få den
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson