• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-06-30 22:21:15 följande:
    Nu brast det för mig.Alla lögner som spreds om honom och sättet hans pappa har betett sig de senaste dagarna, plus att hans offentliga begravning snart kommer att hållas blev för mycket för mig..Sitter här och gråter nu alltså fy fan för hur folk behandlade honom!!Jag har alltid tyckt att historierna om honom har varit underliga men bestämt mig för att inte tro på dom helt förrän jag får höra sanningen från Michael själv. Något jag visste aldrig skulle se. Men åh va förbannad jag blir nu.Bara en sån sak som jag läste i Expressen nyss. Något som ska föreställa en sann artikel om hans liv står det felaktiga saker i. Som bilden där Michal ligger i en "syrgastank". Han sa ju själv att det där var en rolig sak han la sig i som användes för att bota nån sjukdom. Vet inte om det var cancer eller nåt. Han ville bara pröva hur det var att ligga i den. Nu har jag äntligen insett att han är död. Har nästan känt mig känslokall de senaste dagarna som inte har gråtit. Allt har bara byggts upp
    Mm såg då han berätta för Operah att det inte va sant att han inte alls har en sån där "säng"
  • KikiBoo
    Nu brast det för mig. Alla lögner som spreds om honom och sättet hans pappa har betett sig de senaste dagarna, plus att hans offentliga begravning snart kommer att hållas blev för mycket för mig.. Sitter här och gråter nu alltså fy fan för hur folk behandlade honom!! Jag har alltid tyckt att historierna om honom har varit underliga men bestämt mig för att inte tro på dom helt förrän jag får höra sanningen från Michael själv. Något jag visste aldrig skulle se. Men åh va förbannad jag blir nu. Bara en sån sak som jag läste i Expressen nyss. Något som ska föreställa en sann artikel om hans liv står det felaktiga saker i. Som bilden där Michal ligger i en "syrgastank". Han sa ju själv att det där var en rolig sak han la sig i som användes för att bota nån sjukdom. Vet inte om det var cancer eller nåt. Han ville bara pröva hur det var att ligga i den. Nu har jag äntligen insett att han är död. Har nästan känt mig känslokall de senaste dagarna som inte har gråtit. Allt har bara byggts upp
    Samma här. T om min sambo som inte är ett fan tycker han blir behandlad illa.
    Han testade den där "syrgastanken" för skoj skull. Och det var ju i samma veva somhan blev lite brännskadad. Att den var till för det. Så var den nån jävel som knäppte enbild o spred rykten..
    Låtarna Leave me alone och Trip on me Är riktigt sorliga att lyssna på nu. Det var det även när han levde. Men då blev man mest arg på allt som skrevs om han.
    Ooooh!!
    Han är det mkt bättre nu.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

aa samma här..
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:29:29 följande:

Mm såg då han berätta för Operah att det inte va sant att han inte alls har en sån där "säng"
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:26:41 följande:
    Mm.. Jag förstår de.. Óch ja jag vill ha skivor.. Och jag HOPPAS jag får dem denna vecka. Har skickat efter MASSOR.. FÖr typp 600 :P Haha..
    Men har du lyssnat mkt på han eller blev det först nu eller?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke

KOLLA Detta och skriv vad ni tkr :P I WANT TO KNOW WHAT YOU THINK

• Bevabus

Ja just ja, det var för brännskadade personer, det har du rätt i!

Hoppas att begravningen sänds i Sverige också, vore konstigt annars..
    Jag förstår dock om inte minnescermonin på fredag kommer sändas. Jag vill nog inte se den. Vill inte se en död människa oavsett om det är min morfar eller Michael :/

BooBoo skrev 2009-06-30 22:29:43 följande:
    Samma här. T om min sambo som inte är ett fan tycker han blir behandlad illa. Han testade den där "syrgastanken" för skoj skull. Och det var ju i samma veva somhan blev lite brännskadad. Att den var till för det. Så var den nån jävel som knäppte enbild o spred rykten..Låtarna Leave me alone och Trip on me Är riktigt sorliga att lyssna på nu. Det var det även när han levde. Men då blev man mest arg på allt som skrevs om han. Ooooh!!Han är det mkt bättre nu.
  • Neelah

Syrgastanken används för att hjälpa brännskadade att läka och Michael la sig i den i samband med att "The Michael Jackson Burn Center" öppnades. Michael donerade pengar till denna vårdavdelning för brännskadade efter att själv ha brännskadats under en reklaminspelning för Pepsi. Han la sig i maskinen för att visa att det inte var farligt eller otäckt.

Nu brast det för mig.Alla lögner som spreds om honom och sättet hans pappa har betett sig de senaste dagarna, plus att hans offentliga begravning snart kommer att hållas blev för mycket för mig..Sitter här och gråter nu alltså fy fan för hur folk behandlade honom!!Jag har alltid tyckt att historierna om honom har varit underliga men bestämt mig för att inte tro på dom helt förrän jag får höra sanningen från Michael själv. Något jag visste aldrig skulle se. Men åh va förbannad jag blir nu.Bara en sån sak som jag läste i Expressen nyss. Något som ska föreställa en sann artikel om hans liv står det felaktiga saker i. Som bilden där Michal ligger i en "syrgastank". Han sa ju själv att det där var en rolig sak han la sig i som användes för att bota nån sjukdom. Vet inte om det var cancer eller nåt. Han ville bara pröva hur det var att ligga i den. Nu har jag äntligen insett att han är död. Har nästan känt mig känslokall de senaste dagarna som inte har gråtit. Allt har bara byggts upp
    Jag har följt Michael och hans karriär på olika nära håll sedan mitten av 70-talet. Han har betytt väldigt mycket för mig på flera sätt, men jag vill inte kalla mig besatt. Jag är en av de personer som inte spelar hans musik mer nu än innan, jag kollar inte på videoklipp på YouTube, för jag har redan sett det mesta och just nu är jag rädd att det ska dyka upp saker som bara skulle frstöra mitt minne av honom. Jag har inte köpt en enda tidning eller följt det som skrivs i pressen, för jag vill ha mina minnen kvar och inte medias konstiga bild av honom.
    levandecharader skrev 2009-06-30 21:49:35 följande:
    Ni får ursäkta, jag vill inte trampa nån på tårna men jag undrar bara efter jag läst lite här i tråden: Var ni så här "besatta" av MJ när han levde också? Satt och kolla på klipp, lyssnade på musiken hela tiden? Såg honom i era drömmar osv?
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 22:32:30 följande:
    Men har du lyssnat mkt på han eller blev det först nu eller?
    asså jag har ju lyssnat på han förut.. Men det har ju bara blivit mer o mer nu under åren men det som är mest är nu då han har dött :'(
  • Bevabus

fina bilder inga såna där tråkiga som blir suddiga i filmer

Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:33:27 följande:

Detta och skriv vad ni tkr :P I WANT TO KNOW WHAT YOU THINK
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-06-30 22:35:09 följande:
    fina bilder inga såna där tråkiga som blir suddiga i filmerSandra Örebro skrev 2009-06-30 22:33:27 följande:
    haha.. Nää, men jag tog ju bilder från Google och msn sökningen. :P Detta var min FÖRSTA movie maker. .:P Så jag är nöjd =)
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson