• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    levandecharader skrev 2009-06-30 21:49:35 följande:
    Ni får ursäkta, jag vill inte trampa nån på tårna men jag undrar bara efter jag läst lite här i tråden: Var ni så här "besatta" av MJ när han levde också? Satt och kolla på klipp, lyssnade på musiken hela tiden? Såg honom i era drömmar osv?
    Jag har vart ett fan sen jag var runt 6-7 år. Idag är jag 26. Jag har alltid lyssnat på hans musik. Spelar den ofta för mina barn.
    Har spart utklipp med han sen jag var liten. Alltid läst om han. Köpt almanackor etc.
    Mina föräldrar, spec pappa fattade aldrig varför jag gillade wacko jacko, som han kallade han för. Men han sparde ändå tidningen åt mig iaf det var MJ i den. Han gör det än idag.
    Youtue fanns ju inte när jag var liten men MTV däremot. Favvokanalen.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    Ni får ursäkta, jag vill inte trampa nån på tårna men jag undrar bara efter jag läst lite här i tråden: Var ni så här "besatta" av MJ när han levde också? Satt och kolla på klipp, lyssnade på musiken hela tiden? Såg honom i era drömmar osv?
    Nja så här galen har jag inte varit i Michael tidigare. Dessvärre har jag blivit helt besatt av honom och hans utseende och MUSIK sen han dog :'( Det känns hemskt och säga det =(
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-06-30 22:11:47 följande:
    Men hjälp..jag skulle inte vilja se den...Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:03:31 följande:
    Nja jag skulle nog kunna stå på avstånd skulle nog inte kunna gå fram till den och stå nära, om det inte såg ut som om han låg och sov..
  • KikiBoo
    bevis på att jag spelar Michael för barnen
    Min dotter i maj

Men jag är och kommer alltd vara ett stort FAN.
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:12:32 följande:
    Nja så här galen har jag inte varit i Michael tidigare. Dessvärre har jag blivit helt besatt av honom och hans utseende och MUSIK sen han dog :'( Det känns hemskt och säga det =(
     oj jag som trodde du var ett FAN.
    Men blev jue lite fundersam då du sa att du inte hade några skivor med han.. hehe
  • Bevabus

Nu brast det för mig.
    Alla lögner som spreds om honom och sättet hans pappa har betett sig de senaste dagarna, plus att hans offentliga begravning snart kommer att hållas blev för mycket för mig..
    Sitter här och gråter nu alltså fy fan för hur folk behandlade honom!!
    Jag har alltid tyckt att historierna om honom har varit underliga men bestämt mig för att inte tro på dom helt förrän jag får höra sanningen från Michael själv. Något jag visste aldrig skulle se. Men åh va förbannad jag blir nu.
    Bara en sån sak som jag läste i Expressen nyss. Något som ska föreställa en sann artikel om hans liv står det felaktiga saker i. Som bilden där Michal ligger i en "syrgastank". Han sa ju själv att det där var en rolig sak han la sig i som användes för att bota nån sjukdom. Vet inte om det var cancer eller nåt. Han ville bara pröva hur det var att ligga i den. Nu har jag äntligen insett att han är död. Har nästan känt mig känslokall de senaste dagarna som inte har gråtit. Allt har bara byggts upp

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 22:16:39 följande:
     oj jag som trodde du var ett FAN. Men blev jue lite fundersam då du sa att du inte hade några skivor med han.. hehe
    Mm.. Jag förstår de.. Óch ja jag vill ha skivor.. Och jag HOPPAS jag får dem denna vecka. Har skickat efter MASSOR.. FÖr typp 600 :P Haha..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson