• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Jag är likdan. Har väldigt svårt att öppna mig. Det tog kankse ett år innan jag en började prata med min nuvarande sambo. Jag sa inte mkt den första tiden. Men han stod ut.
    Jag har väldigt svårt att lita på folk.
    Jag har fått uppleva så mkt falskhet..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-20 19:23:19 följande:
    Ja verkligen.. Älskade hennes tal =) Det var så mäktigt.I okt, 4 okt för att vara exakt så dog min farfar, och 21 okt hade vi begravning. efter den så fick jag förfrågan av mamma om jag ville vara med på urnsättningen, och jag sa att det var en självklarhet. Men jag fick veta att min farbror hade satt stopp för att ha familjen där han ville bara ha min pappa och han själv, han ansåg att vi andra hade fått säga hejdå(vilket inte jag känner) Om man ska gå på en begravningsprocess så ska man väl få vara med på ALLT? men nej det fick inte jag. Och jag mår otroligt dåligt pga detta, jag känner att min farbror har tagit något ifrån mig som betydde så himla mycket för mig, att ta ett sista hejdå till min farfar som jag älskade över allt annat på denna jord. . Jag kan inte berätta detta för mina föräldrar att jag mår dåligt och diverse saker. Jag vill inte ge pappa skuldkänslor eller något.. Jag trodde Michaels minnesstund skulle hjälpa mig att kunna ta farväl, men dessvärre gick det inte. :'(
    Aaww, förstår att det måste kännas jobbigt. Vem var han att bestämma vilka som tagit farväl av honom? Det var hemskt gjort. Jag tror dock att din farfar säkert finns däruppe och vet hur du känner. Jag tror väldigt mycket på andra sidan.
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-20 19:41:57 följande:
    Jag är likdan. Har väldigt svårt att öppna mig. Det tog kankse ett år innan jag en började prata med min nuvarande sambo. Jag sa inte mkt den första tiden. Men han stod ut.Jag har väldigt svårt att lita på folk.Jag har fått uppleva så mkt falskhet..
    Usch, vet precis hur du känner. Det är jobbigt att ha blivit sviken gång på gång på gång. Inte konstigt att det är svårt att lita på folk. Jag börjar lära mig (efter en herrans massa år), men har fortfarande mina svackor. Tycker det är hemskt jobbigt att dela med mig av hur jag mår och hur jag känner.
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-20 19:41:57 följande:
    Jag är likdan. Har väldigt svårt att öppna mig. Det tog kankse ett år innan jag en började prata med min nuvarande sambo. Jag sa inte mkt den första tiden. Men han stod ut.Jag har väldigt svårt att lita på folk.Jag har fått uppleva så mkt falskhet..
    Jag med =( Min första stora kärlek var otrogen och teg om det. Fick veta det typ ett halvår senare av en kompis =(
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 19:42:02 följande:
    Aaww, förstår att det måste kännas jobbigt. Vem var han att bestämma vilka som tagit farväl av honom? Det var hemskt gjort. Jag tror dock att din farfar säkert finns däruppe och vet hur du känner. Jag tror väldigt mycket på andra sidan.
    Jag tror oxå MEN vad hjälper det mej NU? Gjort är gjort och jag kan inte få det tillbaka :(
    Han är den äldre brodern och han "hotade" med att om vi övriga familjen skulle komma så skulle han inte gå, då skulle vi få klara detta själva. Och när jag fick veta det så satt jag i trappan och då skrek jag åt pappa att "ring honom och säg att det bara blir ni två" jag sprang upp med gråten nära.. :(
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-20 19:47:10 följande:
    Jag tror oxå MEN vad hjälper det mej NU? Gjort är gjort och jag kan inte få det tillbaka :( Han är den äldre brodern och han "hotade" med att om vi övriga familjen skulle komma så skulle han inte gå, då skulle vi få klara detta själva. Och när jag fick veta det så satt jag i trappan och då skrek jag åt pappa att "ring honom och säg att det bara blir ni två" jag sprang upp med gråten nära.. :(
    Jag tror väldigt mycket på det andliga som sagt. Energi kan inte förstöras, bara omvandlas. Tror absolut att det finns en andra sida, har fått ett antal bevis själv.
    Är säker på att du kan prata med din farfar hur du känner om det skulle hjälpa? Han hör dig.
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 19:49:30 följande:
    Jag tror väldigt mycket på det andliga som sagt. Energi kan inte förstöras, bara omvandlas. Tror absolut att det finns en andra sida, har fått ett antal bevis själv. Är säker på att du kan prata med din farfar hur du känner om det skulle hjälpa? Han hör dig.
    Jo klart jag kan göra det, men jag känner mej bara dum när jag sitter och pratar när jag är för mig själv.. :(
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-20 19:51:24 följande:
    Jo klart jag kan göra det, men jag känner mej bara dum när jag sitter och pratar när jag är för mig själv.. :(
    Det ska du inte göra. Men jag förstår att det känns så i början.
  • KikiBoo

Jag kommer nog alltid ha svårt med tillit.
    Det finns två Boo's . En som inte säger mkt eller den sprallige. Beror på vem jag hänger med

Men alltså.. Hur gör man när man pratar med den andra sidan? {#lang_emotions_embarassed}

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson