• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-20 21:58:08 följande:
    nu ska jag lägga mej i sängen en stund och titta på lite Maria Vern främande fågel innan jag sover. Måste varva ner.. Hörs i morgon efter 16. Puss på er goa tjejer hmm förlåt kvinnor ;)
    Haha! Snooza gott
  • KikiBoo

Men ooooh vilka läbbiga saker. jag skulle skita på mig.
    Då jag bodde i spöklyan.. En morgon, en sommar, så låg jag i sängen o slumra lite. Jag hör helt plötsligt spring i hallen, barn som busar. Sen känner jag hur nån sätter sig ner på sängen. Jag fryser till is. Blundra hårt. Vill att dom ska försvinna. Sen hör jag hur vatten hälls upp i ett glas.
    Jag var helt skakis..

Godnatt Sandra
    Oh yes, jag är en Kvinna

Ska oxo hoppa i säng snart. Ska iväg på en liten mini möhippa imorrn bitti
    Ska till Uppsala. Nån som bor där?

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke

OH HOLLY GOD! Eller ska jag säga OH HOLLY MICHAEL!

I VECKANS NU! Nr 15 pris 22.50 kr 

Dokument Hollywood Special en ÅTTA Sidor lång "repotage" om michael och hans karriär. Det finns lite bilder från Karriär och på barnen och TVÅ bilder två dar innan hans död :'(

"Om man föds till det här livet med vetskapen om att man är älskad lämnar det med samma vetskap, då går allt som händer däremellan att hantera."
    Michael jackson 1958-2009..

I se och hör Nr 30 Pirs 22 kr
    "Paris trotsade familjen, uppfyller pappa Michaels sista vilja"

Hänt extra Nr 31 14 kr
    "Michael Jackson hade 4 miljarder - i skulder!"
    Som om vi inte visste det redan :/ jag har köpt väldigt mkt skvaller tidningar, tkr det är roligt och läsa, DOCK tror jag dem inte alltid.. ENdel saker låter ju helt absurt.. Tänkte ifall ni ville läsa. Kan ju iofs annars skanna in dem på datorn i morgon eller liknande.. Kan försöka iaf.. =) Säg till om ni är intresserade av det =)

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-20 22:07:29 följande:
    Men ooooh vilka läbbiga saker. jag skulle skita på mig.Då jag bodde i spöklyan.. En morgon, en sommar, så låg jag i sängen o slumra lite. Jag hör helt plötsligt spring i hallen, barn som busar. Sen känner jag hur nån sätter sig ner på sängen. Jag fryser till is. Blundra hårt. Vill att dom ska försvinna. Sen hör jag hur vatten hälls upp i ett glas. Jag var helt skakis.. Godnatt SandraOh yes, jag är en Kvinna Ska oxo hoppa i säng snart. Ska iväg på en liten mini möhippa imorrn bitti Ska till Uppsala. Nån som bor där?
    Nej Örebro bor jag..
    Jag fick besök av morfar när jag skulle sova. Kan berätta mer om det i morgon om ni vil =)
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-20 22:12:53 följande:
    OH HOLLY GOD! Eller ska jag säga OH HOLLY MICHAEL! I VECKANS NU! Nr 15 pris 22.50 kr  Dokument Hollywood Special en ÅTTA Sidor lång "repotage" om michael och hans karriär. Det finns lite bilder från Karriär och på barnen och TVÅ bilder två dar innan hans död :'( "Om man föds till det här livet med vetskapen om att man är älskad lämnar det med samma vetskap, då går allt som händer däremellan att hantera." Michael jackson 1958-2009.. I se och hör Nr 30 Pirs 22 kr "Paris trotsade familjen, uppfyller pappa Michaels sista vilja" Hänt extra Nr 31 14 kr "Michael Jackson hade 4 miljarder - i skulder!" Som om vi inte visste det redan :/ jag har köpt väldigt mkt skvaller tidningar, tkr det är roligt och läsa, DOCK tror jag dem inte alltid.. ENdel saker låter ju helt absurt.. Tänkte ifall ni ville läsa. Kan ju iofs annars skanna in dem på datorn i morgon eller liknande.. Kan försöka iaf.. =) Säg till om ni är intresserade av det =)
    I veckans nu.. Vad e de för tidning{#lang_emotions_embarassed}
    Vill ha iaf
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-20 22:12:53 följande:
    OH HOLLY GOD! Eller ska jag säga OH HOLLY MICHAEL! I VECKANS NU! Nr 15 pris 22.50 kr Dokument Hollywood Special en ÅTTA Sidor lång "repotage" om michael och hans karriär. Det finns lite bilder från Karriär och på barnen och TVÅ bilder två dar innan hans död :'( "Om man föds till det här livet med vetskapen om att man är älskad lämnar det med samma vetskap, då går allt som händer däremellan att hantera." Michael jackson 1958-2009.. I se och hör Nr 30 Pirs 22 kr"Paris trotsade familjen, uppfyller pappa Michaels sista vilja"Hänt extra Nr 31 14 kr"Michael Jackson hade 4 miljarder - i skulder!" Som om vi inte visste det redan :/ jag har köpt väldigt mkt skvaller tidningar, tkr det är roligt och läsa, DOCK tror jag dem inte alltid.. ENdel saker låter ju helt absurt.. Tänkte ifall ni ville läsa. Kan ju iofs annars skanna in dem på datorn i morgon eller liknande.. Kan försöka iaf.. =) Säg till om ni är intresserade av det =)
    Han har sagt i en intervju att media hittat på det där med skulderna, för att förödmjuka honom (ytterligare). Som om det behövdes...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson