• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-20 20:10:09 följande:
    Men vadå.. Berätta om era erfarenheter när ni pratat med andra sidan
    Jag tror på sånt där, har varit med om lite spooky saker.
    När biologiska mormor dog. Kände jag av henne. Även disken i köket lät lite då. Typ som när en diskho är ful av disk och den lägger sig till rätta, men den här gången var det 1 tallrik och ett par bestik som rörde sig.

När pappa dog var det mera saker, flera ggr en period.
    Duschen kunde stå och droppa rätt som det var fast ingen duschat.
    En magnet jag fick en gång som spelar min favo Elvis låt, suspicious minds började spela rätt som det var. Den var dessutom borta och hade varit det ett tag, vet fortfarande inte vart den är.
    En antecckningsbok som pappa "skrev" i, är mest kludder för han såg inte hur han skrev, låg igenslagen på bänken i köket och rätt som är hör man en duns och då är den uppslagen med sidorna neråt.
    Vaknade en natt hux flux och framför ögonen ser jag en orb flyga förbi.
    Den perioden sov min dotter riktigt illa, vaknade nästan varje kväll.
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-20 21:42:41 följande:
    WHAT? be mina guider om beskydd? :O OMG nu får du förklara dig
    B.la så att inga "busiga" andar leker/spelar spratt med dig.
  • beadis
    Brooke skrev 2009-07-20 21:43:05 följande:
    Jaså? Varför gjorde inte alla andra det då? =/
    ingen aning,kände på mig bara, tittade i din galleri o där ser jag dig

varför just Brooke?
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-20 21:50:39 följande:
    ingen aning,kände på mig bara, tittade i din galleri o där ser jag dig varför just Brooke?
    För att jag är ett fan till One Tree Hill och en av mina favorit skådisar heter Brooke Davis i serien :P Sophia Bush :P
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 21:49:16 följande:
    B.la så att inga "busiga" andar leker/spelar spratt med dig.
    Okej.. Då förstår jag..
  • Längtan efter dig

Åh, kom på.

När jag var cirka 11-12 år och fortfarande bodde hemma. Det var helg, och min mamma samt plastpappa var på väg till grannen för att äta frukost. Från mitt sovrumsfönster kunde jag se dem gå hela vägen dit. De hade dessutom släppt ut katterna innan de gick.

I köket hade vi en terrakotta-kruka som vi hade pennor i. Det klingande och rasslade på ett speciellt sätt när man skulle ta en penna därifrån. Hör ett ljud, som låter precis som att någon stoppat ner handen i krukan och rör om bland pennorna. Ropade på min syster i rummet brevid, hon svarade inte. Smög dit och kikade. Hon låg och sov.

Finns en hel del andra saker som hänt, men snart får jag skrivkramp

• mona83
    Brooke skrev 2009-07-20 21:37:16 följande:
    HAHA!! ja.. nää inte så snabbt som jag ville. Bytte ju runt 16 tiden eller så
    ah men runt 16 tiden var jag inte här. kom nog runt 21. där har vi förklaringen
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson