• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-20 21:23:35 följande:
    jag tyckte den låten va bra. Hur menar du att dem har förstört den? Menar du med alla pistoler eller?
    Ne jag menar att orginalet med bara Elvis är super bra och den var inte alls bra
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-20 19:34:42 följande:
    haha. Jag ville byta.. Jag ville se hur lång tid det skulle ta för er att upptäcka det :P hehe.. Hur fatta du att de va jag när jag börja skriva om farfar?
    Öhhhh har du bytit nick?
    Oj här reagerar man snabbt måste jag säga
  • Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-07-20 21:28:02 följande:
    Här ni. Kan ni läsa vad jag skriver till en vän på msn om MJ. Ah! Min bror sitter här och tjatar om Michael Jacksson hela tiden.. Tragiskt va?mona Tobias och Leah (vila i frid MJ) säger:beror på vad du menar med tragiskt tycker det var rikltigt tragiskt att han dog. Han var en underbar människa på många vis. Gjorde mkt i sitt liv. Tyvärr var han missförståd. Tragiskt nog ljög pojkarna att han våldtagit dom Räknar mig numera till ett MJ fans. suttit på youtube sen han dog och kollat på massor. Magic Tropical Summer säger:Anton gillar väl honom, men kanske inte så mkt.mona Tobias och Leah (vila i frid MJ) säger:Jag har tom gråtit över att han dött ett par ggr, så synd hans ungar . han har så fina låtar och när man lyssnar på d så kan man inte låta bli att gråta en skvättMagic Tropical Summer säger:Oj ja då har du då tagit det hårt alltså?mona Tobias och Leah (vila i frid MJ) säger:helt sjukt, var inget fan innan han dog. men nu när man läst massor om honom på nätet, kollat på intervjuer och även läst det där när en av killarna erkände att han ljugit att Mj var pedofil. har helt ändrat åsikt, eller hade nog ingen åsikt förut. men hatar när folk snackar skit om honom nu. folk vet inte ett dugg om honom mer än det pressen skrivit vilket är rena skiten. Som jag skrev han varväldigt missförståd, älskade barn för att han själv inte fick vara barn, för att vuxna behandlade honom illa osv....
    Det är väldigt tragiskt att han inte fick upprättelse för alla dem som fortfarande tror att han var en dålig människa. Jag känner mig väldigt, väldigt ledsen för det. Men jag är säker på att han en dag kommer få upprättelse. Synd att han inte får vara med om det i jordelivet, han är säkert med från andra sidan den dagen det sker.

Känner igen mig något så otroligt hur det är att vara barn och bli berövad sin barndom. Det blev jag med fast inte direkt på samma sätt som honom.

Jag älskar också barn (har alltid gjort) och har samma syn på dem som MJ. Har aldrig skämts för att jag har mitt barnasinne kvar, och att det förmodligen är större än vad de flesta i min ålder har. Känner mig inte riktigt trygg med vuxna, det är en för allvarlig värld. Trivs däremot i barnens värld, med massor av glädje och fantasi Där man inte blir dömd, utan omtyckt precis för den man är.
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-20 21:28:21 följande:
    Vet inte om jag vågar.. :'(
    Du känner själv
    Viktigt att inte göra något som inte känns bra. Vänta tills du känner dig redo. Finns ju inte någon garanti att du får kontakt med honom, men det är värt att försöka när du känner att du är redo.

Och be dina guider om beskydd innan du gör det. Samt, glöm inte att tacka!
  • beadis
    Brooke skrev 2009-07-20 21:37:16 följande:
    HAHA!! ja.. nää inte så snabbt som jag ville. Bytte ju runt 16 tiden eller så
    jag såg det så fort jag loggade in på sidan
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-07-20 21:14:27 följande:
    Vad dom hade förstört in the getto. Elvis och Lisa-Marie
    " target="_blank">

Tyckte den var bra Hemsk video dock
    Men visst.. Enbart Elvis är MKT bra.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 21:39:50 följande:
    Du känner själv Viktigt att inte göra något som inte känns bra. Vänta tills du känner dig redo. Finns ju inte någon garanti att du får kontakt med honom, men det är värt att försöka när du känner att du är redo.Och be dina guider om beskydd innan du gör det. Samt, glöm inte att tacka!
    WHAT? be mina guider om beskydd? :O OMG nu får du förklara dig
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson