mona83 skrev 2009-07-20 21:28:02 följande:
Här ni. Kan ni läsa vad jag skriver till en vän på msn om MJ. Ah! Min bror sitter här och tjatar om Michael Jacksson hela tiden.. Tragiskt va?mona Tobias och Leah (vila i frid MJ) säger:beror på vad du menar med tragiskt tycker det var rikltigt tragiskt att han dog. Han var en underbar människa på många vis. Gjorde mkt i sitt liv. Tyvärr var han missförståd. Tragiskt nog ljög pojkarna att han våldtagit dom Räknar mig numera till ett MJ fans. suttit på youtube sen han dog och kollat på massor. Magic Tropical Summer säger:Anton gillar väl honom, men kanske inte så mkt.mona Tobias och Leah (vila i frid MJ) säger:Jag har tom gråtit över att han dött ett par ggr, så synd hans ungar . han har så fina låtar och när man lyssnar på d så kan man inte låta bli att gråta en skvättMagic Tropical Summer säger:Oj ja då har du då tagit det hårt alltså?mona Tobias och Leah (vila i frid MJ) säger:helt sjukt, var inget fan innan han dog. men nu när man läst massor om honom på nätet, kollat på intervjuer och även läst det där när en av killarna erkände att han ljugit att Mj var pedofil. har helt ändrat åsikt, eller hade nog ingen åsikt förut. men hatar när folk snackar skit om honom nu. folk vet inte ett dugg om honom mer än det pressen skrivit vilket är rena skiten. Som jag skrev han varväldigt missförståd, älskade barn för att han själv inte fick vara barn, för att vuxna behandlade honom illa osv....
Det är väldigt tragiskt att han inte fick upprättelse för alla dem som fortfarande tror att han var en dålig människa. Jag känner mig väldigt, väldigt ledsen för det. Men jag är säker på att han en dag kommer få upprättelse. Synd att han inte får vara med om det i jordelivet, han är säkert med från andra sidan den dagen det sker.
Känner igen mig något så otroligt hur det är att vara barn och bli berövad sin barndom. Det blev jag med fast inte direkt på samma sätt som honom.
Jag älskar också barn (har alltid gjort) och har samma syn på dem som MJ. Har aldrig skämts för att jag har mitt barnasinne kvar, och att det förmodligen är större än vad de flesta i min ålder har. Känner mig inte riktigt trygg med vuxna, det är en för allvarlig värld. Trivs däremot i barnens värld, med massor av glädje och fantasi

Där man inte blir dömd, utan omtyckt precis för den man är.