• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Halloj, har varit hem till farmor idag men nu e jag här. Jag är väldigt nyfiken på DNA-resultatet. Någon som vet hur lång tid sånt tar innan man får reda på det?

• Bevabus

Ja blä...

Jag tycker vi drar till Norge och kidnappar killen och tvingar honom ur svaret det måste väl gå snabbare va? Vem betalar bensinen för resan dit???

Brooke skrev 2009-07-22 20:35:25 följande:
    Några veckor tar det nog.. Som allt annat :(
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-22 20:37:44 följande:
    Ja blä...Jag tycker vi drar till Norge och kidnappar killen och tvingar honom ur svaret det måste väl gå snabbare va? Vem betalar bensinen för resan dit???
    Hur vet du att ens han VET att han är Jacksons son? Det kanske inte är så att det är han som är son till Jackson.. Allt kanske är fejk..
  • Grönsiska
    annametanna skrev 2009-07-22 09:21:00 följande:
    HÖRRNI!!!!!!!Har ni läst dagens atonblad p nätet?Att MJ antagligen har en son på 25 år, som bor i norge!?!?!?Han är tom med på bild under begravningen, han sitter på första raden med MJ´s syskon, inringad på den bilden man får se!!!jag höll på o tappa hakan!!
    Jaaaa! Läste det också. Det är ju inte alls osannolikt, många kändisar har ju barn både här och där. Framtiden lär ju utvisa om det är sant om det görs DNA test.
  • Bevabus

Jag vet ingenting, skämade ju bara lite

Brooke skrev 2009-07-22 20:40:06 följande:
    Hur vet du att ens han VET att han är Jacksons son? Det kanske inte är så att det är han som är son till Jackson.. Allt kanske är fejk..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson