• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-22 20:49:44 följande:
    vilket då?
    Vågar man skriva det innan man blir anmäld igen?

Det var iaf en som kom in i tråden och sa att hon inte fattade att vi sörjde honom...
    Hänvisade då till TS, att enbart vi som sörjer och har något bra att dela med oss får skriva i tråden, samt att jag tyckte att det var väldigt olämpligt att trampa in här och börja prata om hur vi inte kan känna, enligt henne :-s

Nåja, jag riskerar en till anmälning för jag tyckte att det var så löjligt. Hennes inlägg verkar också vara bortplockat så... Nog med det!

Går som på nålar och väntar på resultaten nu. De har tydligen stormat ett av MJ:s läkares kontor, tror det var Conrad Murray. Verkar helt klart vara något fuffens på G om det stämmer.
  • Brooke
    http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5547743.ab
    Hemvideo visar: Skämde bort Omer, 25, i smyg
    ”Omer, 25, är Jacksons son” Pekas ut som superstjärnans okända kärleksbarn

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/mj58_09/article5548700.ab
    Razzia hos Jacksons läkare Narkotikapoliser går genom kliniken.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5548504.ab
    Polisrazzia mot Jacksons läkare..

Ja va kan vi säga? Varför skriver pressen att det är Michaels son? När vi inte har fått ett DNA test att gå efter? Jag tänker då inte tro media förrens DNA testet har gjorts. Dock i filmen över(översta) så påminner han om Blanket..
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-22 20:53:27 följande:
    Vågar man skriva det innan man blir anmäld igen? Det var iaf en som kom in i tråden och sa att hon inte fattade att vi sörjde honom...Hänvisade då till TS, att enbart vi som sörjer och har något bra att dela med oss får skriva i tråden, samt att jag tyckte att det var väldigt olämpligt att trampa in här och börja prata om hur vi inte kan känna, enligt henne :-sNåja, jag riskerar en till anmälning för jag tyckte att det var så löjligt. Hennes inlägg verkar också vara bortplockat så... Nog med det! Går som på nålar och väntar på resultaten nu. De har tydligen stormat ett av MJ:s läkares kontor, tror det var Conrad Murray. Verkar helt klart vara något fuffens på G om det stämmer.
    Ja de har jag ju sagt hela tiden, från då han DOG. Då har jag sagt att det är något med han Conrad Murray helt klart. Men ni trodde mej inte.. Ni sa att det var en överdos. JA en överdos som läkaren gav honom... Michael skulle aldrig ta sitt liv, han har 3 barn som han älskar över allt annat han har fans över hela världen som älskar honom och som han älskar ÄNNU mer. PLUS att han skulle göra Comeback, så nej tvivlar på att han skulle ta överdos självmant. NONONONONO AND NO!
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-22 20:59:10 följande:
    Det säger ju inte så mycket om det var hans som bara för han han överröste honom med presenter Det skulle han nog ha gjort med vilket barn som helst
    Ja, jag säger det fortfarande, Media har ingen som helst rätt att ens säga att det är hans okända son, de vet inte ett skit. Blir så jädra arg på detta så det är ju sjukt
  • Bevabus

Vad menar du med att ingen trodde på det du sa?
    Jag har personligen alltid trott att det var läkarna som gav honom överdosen och inte MJ själv...tror typ alla i tråden har tänkt så hela tiden...

Brooke skrev 2009-07-22 21:05:34 följande:
    Ja de har jag ju sagt hela tiden, från då han DOG. Då har jag sagt att det är något med han Conrad Murray helt klart. Men ni trodde mej inte.. Ni sa att det var en överdos. JA en överdos som läkaren gav honom... Michael skulle aldrig ta sitt liv, han har 3 barn som han älskar över allt annat han har fans över hela världen som älskar honom och som han älskar ÄNNU mer. PLUS att han skulle göra Comeback, så nej tvivlar på att han skulle ta överdos självmant. NONONONONO AND NO!
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-22 21:05:34 följande:
    Jag har inte trott någonting. Väntar på resultatet. Sedan är det inte säkert att han är skyldig heller. Det vet man inte än, men lite fishy är det allt. Skulle ju inte bli en utredning/razzia annars.
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-22 21:08:02 följande:
    Vad menar du med att ingen trodde på det du sa?Jag har personligen alltid trott att det var läkarna som gav honom överdosen och inte MJ själv...tror typ alla i tråden har tänkt så hela tiden...
    Ja men, ibland har ni sagt nej det är inte läkaren, sen sagt nej det är inte MJ. Hmm blir förvirrad här ..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson