• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Jag har då aldrig sagt så iaf...

Brooke skrev 2009-07-22 21:11:59 följande:
    Ja men, ibland har ni sagt nej det är inte läkaren, sen sagt nej det är inte MJ. Hmm blir förvirrad här ..
  • Stargirl
    Brooke skrev 2009-07-22 21:20:12 följande:
    Joo. Men fördä behöver han inte vara MJ's son..
    Näe inte alls. Men tyckte det var så likt samt att han satt brevid La Toya på minnes ceremonin. Det betyder ju ngt oxå.
  • Brooke
    Stargirl skrev 2009-07-22 21:30:15 följande:
    Näe inte alls. Men tyckte det var så likt samt att han satt brevid La Toya på minnes ceremonin. Det betyder ju ngt oxå.
    Jo men hallå, han har ju känt Michael sen när vare 97 som han träffa Michael första gången. Klart han har en sammanhörighet med familjen Jackson. Han fira jul med Michael och fick mkt paket, men jag tänker då vänta på DNA testet innan jag ens yttrar mig om denna sak..
  • KikiBoo

Jamen gokväll damer
    Jag har legat under en chokladfontän med massa jordgubbar Jag är s jävla proppat. Jösses!!

Ja jag vet inte vad jag ska tro.. Ang Omer.. DNA will tell..

O klart jag inte tror MJ tog överdos med flit. Hell no.

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-22 21:40:36 följande:
    Jamen gokväll damer Jag har legat under en chokladfontän med massa jordgubbar Jag är s jävla proppat. Jösses!! Ja jag vet inte vad jag ska tro.. Ang Omer.. DNA will tell.. O klart jag inte tror MJ tog överdos med flit. Hell no.
    En chokladfontän? Hmm det låter inte gott :/ ohh va flott det låter. ISCH
    (läst nå?)
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-22 21:40:36 följande:
    Jamen gokväll damer Jag har legat under en chokladfontän med massa jordgubbar Jag är s jävla proppat. Jösses!! Ja jag vet inte vad jag ska tro.. Ang Omer.. DNA will tell.. O klart jag inte tror MJ tog överdos med flit. Hell no.

Jag vill också haaa!

Nej. Visst hade han det väldigt tufft, men jag har också svårt att tro att han skulle göra det med flit.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson