• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-22 22:22:45 följande:
    Näe. Har du?
    Nopp!!
    Kunde de inte ta upp till en 30 dar?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-22 22:24:19 följande:
    Joo det kunde det :/
    Då kommer den nog   Måste tänka positivt
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-22 22:19:11 följande:
    Usch nu får du mig till tårar. Jag har lixom drömt om att JAG är Michaels okända barn, och det som skrämmer mig kan vara så att mina drömmar är baserad på Omer. Att dessa drömmar är sanna förutom att det är JAG själv med ett helt annat namn(Alyssa"Allie) som är Michaels okända barn. Det är därför jag skriver som jag gör, eftersom jag är rädd för att dessa drömmar kan vara sanna. Ibland drömmer jag om saker som är sanna och blir lika rädd varje gång. Och om detta är sant så kommer jag bli skräckslagen =(
    Vadå.. Om det nu skulle vara så att han är MJ son. Skulle du inte gilla det då..?
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-22 22:26:55 följande:
    Vadå.. Om det nu skulle vara så att han är MJ son. Skulle du inte gilla det då..?
    Det vet jag inte.. Möjligtivs, men jag har ju själv drömt att jag är hans okända barn så varför har jag drömt om att jag är hans okända barn när det MÖJLIGTVIS finns en? Du förstår inte hur chockad jag vart när jag läste det på jobbet. Ojojoj, jag tänkte men va fn vadå kärleksbarn ? Ett okänt barn som ingen har vetat om? Vad är detta. Så. jag är chockad och kommer vara det ännu mer om det visar sig att han är MJ's son..
  • KikiBoo

När jag läste om Omer så tänkte jag; Wooooaw, fick Brooke o Mj en son Första tanken.. hihi! Galet, Iknow

• KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-22 22:31:14 följande:
    Jo, den som väntar på något gott :p
    And I sure do..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson