• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-22 21:47:30 följande:
    Jag vill också haaa! Nej. Visst hade han det väldigt tufft, men jag har också svårt att tro att han skulle göra det med flit.
    Nej klart inte, han var en stark människa det är jag helt säker på. Han verkade stark i intervjuerna som görs med Oprah(STAVNING?) han bhåller sitt lugn fasten hennes hemska frågor..
  • Bevabus

Jag tror inte det handlar så mycket om styrka, utan snarare om en kärlek till livet. Jag älskar att leva, det är helt underbart ju. Han sa ju själv att han älskar livet för mycket för att ta slut på det. Jag genomgick en hemsk tid där jag lika gärna hade kunnat tagit livet av mig, men jag gjorde det inte för det är inte värt det. Alla problem i världen skulle vara värda att gå igenom om man fick fortsätta leva. Bara en promenad en vacker höstdag är det grymmaste som finns.

Brooke skrev 2009-07-22 21:53:42 följande:
    Nej klart inte, han var en stark människa det är jag helt säker på. Han verkade stark i intervjuerna som görs med Oprah(STAVNING?) han bhåller sitt lugn fasten hennes hemska frågor..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-22 21:55:44 följande:
    Jag tror inte det handlar så mycket om styrka, utan snarare om en kärlek till livet. Jag älskar att leva, det är helt underbart ju. Han sa ju själv att han älskar livet för mycket för att ta slut på det. Jag genomgick en hemsk tid där jag lika gärna hade kunnat tagit livet av mig, men jag gjorde det inte för det är inte värt det. Alla problem i världen skulle vara värda att gå igenom om man fick fortsätta leva. Bara en promenad en vacker höstdag är det grymmaste som finns.
    Jo men jag tror att det handlar om styrka oxå, man måste visa att man är stark och älskar livet. Hur skulle han annars ha klarat all media och deras skitsnack?
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-22 21:55:44 följande:
    Tycker att du har helt rätt i det du skriver. Om man förlorar kärleken till livet och hoppet därtill så är man nog ganska illa ute. Jag upplevde att MJ var ledsen, besviken och oerhört sårad (naturligtvis - konstigt vore det annars), men aldrig att han förlorat kärleken till livet.
  • Bevabus

Man måste inte visa det, så länge man vet det själv så räcker det. Men att han var stark var ju pga kärleken till livet Det blir ju så automatiskt.
    Man kan jämföra det med vad en mamma skulle göra för sitt barn. Det kommer fram en vilja som gör att man plötsligt klarar mer än vad man tror.

Brooke skrev 2009-07-22 21:59:00 följande:
    Jo men jag tror att det handlar om styrka oxå, man måste visa att man är stark och älskar livet. Hur skulle han annars ha klarat all media och deras skitsnack?
  • Bevabus

Nu pratar Nigel på "So you think you can dance" om Michael. Det filmades dagen då dödsbudet kom.

• Bevabus

Va fint Nigel sa..
    "Jag hoppas hans familj sörjer en kort tid och sen börjar fira, för det här är ett liv värt att hyllas".

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson