• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-22 22:06:18 följande:
    Va fint Nigel sa.."Jag hoppas hans familj sörjer en kort tid och sen börjar fira, för det här är ett liv värt att hyllas".
    Aaaww, det var jättefint sagt
  • Lucille
    Brooke skrev 2009-07-22 21:05:34 följande:
    Ja de har jag ju sagt hela tiden, från då han DOG. Då har jag sagt att det är något med han Conrad Murray helt klart. Men ni trodde mej inte.. Ni sa att det var en överdos. JA en överdos som läkaren gav honom... Michael skulle aldrig ta sitt liv, han har 3 barn som han älskar över allt annat han har fans över hela världen som älskar honom och som han älskar ÄNNU mer. PLUS att han skulle göra Comeback, så nej tvivlar på att han skulle ta överdos självmant. NONONONONO AND NO!
    Ta ett djupt andetag, du har fått allt om bakfoten. Jag tror att det var en överdos (INTE självmord), MEN jag tror att läkarna har gjort dessa mediciner tillgängliga för honom, vilket är ett brott. Jag tror att de har sagt till honom att medicinerna är säkra, trots att de inte är det. Jag tror även att det endast handlar om pengar. Jag skulle satt dit de för 'vållande till annans död' till och börja med. Det har jag sagt hela tiden, så nu dricker vi ett glas vatten och vilar en stund, tycker jag. :)
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-22 22:12:00 följande:
    Ta ett djupt andetag, du har fått allt om bakfoten. Jag tror att det var en överdos (INTE självmord), MEN jag tror att läkarna har gjort dessa mediciner tillgängliga för honom, vilket är ett brott. Jag tror att de har sagt till honom att medicinerna är säkra, trots att de inte är det. Jag tror även att det endast handlar om pengar. Jag skulle satt dit de för 'vållande till annans död' till och börja med. Det har jag sagt hela tiden, så nu dricker vi ett glas vatten och vilar en stund, tycker jag. :)
    Jo, men enligt någon(nu minns jag inte vem som sa det men såg i en intervju) att personen tycker att USAS läkare är langare för mediciner i USA. Dem skriver ut för mkt till patienten och säger att det är säkert, men många av andra läkare sa att det inte är säkert att han behöver sluta med dem. Men då hade ju Michael sagt "Men min läkare säger att dem är säkra" men i själva verkat var det ett steg närmare döden. :'( Fick iaf gråta ut till Marley and me filmen. Det kändes riktigt skönt. Tror jag grät en skvätt för Michael oxå.. =) =( =/
  • Lucille

Sorry, Brooke, såg att du bett att avsluta diskussionen. Missade en sida av olyckshändelse.

Dina protester mot Omer gör mig lite nyfiken... är det så att du inte vill att han ska vara MJs son?

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-22 22:16:16 följande:
    Sorry, Brooke, såg att du bett att avsluta diskussionen. Missade en sida av olyckshändelse. Dina protester mot Omer gör mig lite nyfiken... är det så att du inte vill att han ska vara MJs son?
    Usch nu får du mig till tårar. Jag har lixom drömt om att JAG är Michaels okända barn, och det som skrämmer mig kan vara så att mina drömmar är baserad på Omer. Att dessa drömmar är sanna förutom att det är JAG själv med ett helt annat namn(Alyssa"Allie) som är Michaels okända barn. Det är därför jag skriver som jag gör, eftersom jag är rädd för att dessa drömmar kan vara sanna. Ibland drömmer jag om saker som är sanna och blir lika rädd varje gång. Och om detta är sant så kommer jag bli skräckslagen =(
  • Bevabus

Aa det var jag som sa det om att USA:s läkare numera är langare tyvärr

Brooke skrev 2009-07-22 22:15:34 följande:
    Jo, men enligt någon(nu minns jag inte vem som sa det men såg i en intervju) att personen tycker att USAS läkare är langare för mediciner i USA. Dem skriver ut för mkt till patienten och säger att det är säkert, men många av andra läkare sa att det inte är säkert att han behöver sluta med dem. Men då hade ju Michael sagt "Men min läkare säger att dem är säkra" men i själva verkat var det ett steg närmare döden. :'( Fick iaf gråta ut till Marley and me filmen. Det kändes riktigt skönt. Tror jag grät en skvätt för Michael oxå.. =) =( =/
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson