• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Varför kan jag inte skriva mitt bud på tradera för? Måste välja i en lista som kommer upp

• mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 12:51:10 följande:

ska kolla på the wiz nu
    Hur mkt vann du the wiz för?
  • KikiBoo

ska sätta på dvdn Private homevideos och The king of pop upclose & personal.
    Kidsen vilar. Skönt! En kopp kaffe får jag inte glömma

The wiz vore skoj att ha. Some day maby

Well.. MJ will always be in my heart.

Och jag undrar varför  jag de senaste nätterna drömt att vi sitter på taket. Är det för att vi inte ha nå sovrumsfönster, haha!
    Trevligt är det iaf

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Lucille

Drömde om MJ inatt. Äntligen!! :) Var ingen överdrivet positivt dröm, tyvärr, men inte jättehemsk heller tror jag. Känns iaf skönt att jag fick "träffa" honom. :)

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-07 13:07:15 följande:
    ska sätta på dvdn Private homevideos och The king of pop upclose & personal.Kidsen vilar. Skönt! En kopp kaffe får jag inte glömma The wiz vore skoj att ha. Some day maby Well.. MJ will always be in my heart.Och jag undrar varför  jag de senaste nätterna drömt att vi sitter på taket. Är det för att vi inte ha nå sovrumsfönster, haha!Trevligt är det iaf
    Bjöd på the wiz på tradera. Hoppas den inte blir alltför dyr
  • KikiBoo
    AllieF skrev 2009-08-07 13:08:04 följande:
    Drömde om MJ inatt. Äntligen!! :) Var ingen överdrivet positivt dröm, tyvärr, men inte jättehemsk heller tror jag. Känns iaf skönt att jag fick "träffa" honom. :)
    Första gången jag drömde om MJ efter hans död. Då igen uppe på taket. Men när jag gick ut på taket för att träffa han så då när han vände sig om mot mig så var det bara ett skelett. Jag blev skiträdd.
    mona83 skrev 2009-08-07 13:12:14 följande:
    The wiz fanns på Amazon.com såg jag i annat fall
    sökte på the wiz o fick upp massa annat skoj med MJ. Dels An american dream. Den vore grym att ha
    www.amazon.com/Jacksons-American-Dream-Complete-Miniseries/dp/B00005TQ44/ref=sr_1_8&s=dvd&qid=1249643812&sr=8-8
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-07 13:03:41 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 12:51:10 följande: Hur mkt vann du the wiz för?
    köpte den dyyyrt  men det är den värd tycker jag  ,är faktisk jätte bra  Michael är så gullig som fågelskrämma .
  • Rååsa Smurfen
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 13:57:47 följande:
    köpte den dyyyrt  men det är den värd tycker jag  ,är faktisk jätte bra  Michael är så gullig som fågelskrämma .
    eller nej inte så dyr ändå ,blande i hop den med moonwalker den var dyr denna hade köp nu kostade ca 200 kr helt okej tycker jag  ville inte vänta och behöva buda och hoppas på vinst så jag knep den direkt
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson