• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • paraflax

Jag sörjer honom mer än jag hade kunnat tro. Inte bara för musiken utan kanske främst för att han valde att helt gå sin egen väg även om det inte gick så bra alla gånger. Han var sannerligen en inspiration.

• black dawn raise
    Sandra Örebro skrev 2009-07-03 00:13:56 följande:
    Hans danssteg med hans kropp och allt är snyggt :P Nu ska jag sova.. Gonatt
    jo han har schyssta moves..

men jag tycker inte att han var snygg.. han var duktig musiker och gjorde en hel del bra låtar..
    men han var inte min genre.. det går tyngre musik i mina högtalare, men eftersom barnen är allätare så skrålar det allt från barbados, michael jackson till volbeat och barnens pappas band i deras rum..  just nu -jag är en gummibjörn... så jag dör snart...
    njuter av att vara trebarns-mamma
  • LitenKyckling

Tråkigt att han är borta, han var verkligen duktig. Gillar denna låten med honom (kanske någon som har länkat redan)

(speachless)

• LitenKyckling

Sandra Örebro skrev 2009-07-03 00:03:19 följande:

Sorligt detta, att de inte trodde på honom.. JAg trodde inte att han hade opererat sig eller liknande.. Det är ju bara förjävligt att tro något sånt.. Tkr så synd om honom =( Har inte Morgan Freeman detta oxå? Men jag måste säga detta. Ni får hata mig så mkt ni vill, men jag säger min åsikt. Jag tkr Michael ser/såg bättre ut då han va "white, än "black". Jag vet inte vad det är men det känns som om hans personlighet försvann bakom ansiktet.
    Tycker han var snyggast (tycker inte att han någonsin varit särskilt attraktiv, men han såg okej ut innan och han hade ett fint leende)innan han började operera sig för mycket. I slutet såg han lite ut som ett skelett i ansiktet. Synd att han inte slutade med operationerna i tid Det såg ofta ut som han försökte dölja halva sitt ansikte , antar för att det blivit så skadat. Men hans talang dröjde iallfall kvar genom åren
  • tattoedbeauty

MJ hade ett tragiskt liv som fick ett tragiskt slut. Han var stor, och kommer troligen att bli större allteftersom tiden går, precis som Elvis.

Länge leve the King of Pop!

• KikiBoo

Ja han var en fin man.
    Men musiken.. Allt han gjorde..

LitenKyckling skrev 2009-07-03 02:06:21 följande:
    Tråkigt att han är borta, han var verkligen duktig. Gillar denna låten med honom (kanske någon som har länkat redan)
    " target="_blank">

(speachless)

I got chills again. Underbar låt!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson