• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

black dawn raise skrev 2009-07-02 22:43:26 följande:

det e förjävligt att folk ska bli förknippade med det.. som idag.. berättade om en pappa på dagis som är helt galen i barn.. han älwskar barn och gå och bära bebisar (han är grek och har ett annat synsätt på familj än vi).. direkt får jag frågan.. men han är inte pedofil då??  eeehhh nej han älskar barn har barn och gör allt med sina barn och andras.. skjutsar hämtar lämnar.. tröstar.. han e helt underbar och direkt blir det.. e han pedofil??  blir så arg!
    Alltså detta med Pedofilrykterna tror jag inte ett ögonblick på. Eftersom inte han hade en egen barndom så fick han uppleva dem med de barn han umgicks med. Han fick sitt liv tillbaka när han umgicks med barnen. Han älskade verkligen att umgås med barn, i allt han gjorde(nästan) fanns det barn i närheten.. Han ÄLSKADE DEM. Varför skulle han uttnyttja dem sexuallt för? Det är ju ganska patetiskt i mina ögon..
  • black dawn raise
    Sandra Örebro skrev 2009-07-02 22:46:29 följande:
    black dawn raise skrev 2009-07-02 22:43:26 följande: Alltså detta med Pedofilrykterna tror jag inte ett ögonblick på. Eftersom inte han hade en egen barndom så fick han uppleva dem med de barn han umgicks med. Han fick sitt liv tillbaka när han umgicks med barnen. Han älskade verkligen att umgås med barn, i allt han gjorde(nästan) fanns det barn i närheten.. Han ÄLSKADE DEM. Varför skulle han uttnyttja dem sexuallt för? Det är ju ganska patetiskt i mina ögon..
    ja.. jag tycker inte att det är konstigt att han ville umgås med barn... jag ser till mig själv.. som jag leker runt med mina barn och deras kompisar älskar att leka med dom. inte fan är jag pedofil för det..

nej mj var inte det heller.. folk var ute efter pengar
    njuter av att vara trebarns-mamma
  • BabyFly
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-02 22:24:26 följande:
    tycker inte att Brittan kan jämföras med hans talang, inte ens på långa vägar
    Nej, Britney har inte ens någon talang - o den där låten förstördes ju nästan tack vare henne :|
    Don't fly baby, please don't fly..
  • droppen 1
    black dawn raise skrev 2009-07-02 22:43:26 följande:
    det e förjävligt att folk ska bli förknippade med det.. som idag.. berättade om en pappa på dagis som är helt galen i barn.. han älwskar barn och gå och bära bebisar (han är grek och har ett annat synsätt på familj än vi).. direkt får jag frågan.. men han är inte pedofil då??  eeehhh nej han älskar barn har barn och gör allt med sina barn och andras.. skjutsar hämtar lämnar.. tröstar.. han e helt underbar och direkt blir det.. e han pedofil??  blir så arg!
    ja, det är sjukt.
    dock är det ännu mera tragiskt i michaels fall eftersom han hade svårt att umgås med vuxna männsikor o verkligen saknade sin barndom o ville umgås med barn
    helt otroligt att folk int ekan se det, förstår inte hur man kan säga elaka saker om honom,man ser ju att han inte ljuger och att han enbart blivit utnyttjad, var så svart på vitt oxå att det inte var sant, men ändå måste "vi" mobba...så pinsamt jag skäms över att vara männsika i dessa fall.

Sen att folk jämför han död med andra, och anser att han inte är mera att sörja...? förstår inte hur vissa är funtade, mammor o pappor o barn dör varje dag..men man sörjer enbart dom man har konektion till, på det ena el andra sättet...är det konstigt?

usch..vad jag tycker synd om michael.
    semester
  • Brooke

black dawn raise skrev 2009-07-02 22:50:45 följande:

ja.. jag tycker inte att det är konstigt att han ville umgås med barn... jag ser till mig själv.. som jag leker runt med mina barn och deras kompisar älskar att leka med dom. inte fan är jag pedofil för det..nej mj var inte det heller.. folk var ute efter pengar
    MM de tog nytta av honom pga att han va mång miljonär.. Det är synd.. Har ni sett att fler kändisar har blitt "dödsförklarade"?
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-02 22:43:44 följande:
    Vilket år va dä?? Och hey den där Pepsi reklamen gjordes 1988 :P COOLT! Mitt år :P Vet ni vilket datum och månad den gjordes?? :P
    -92 i sthlm
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 23:13:39 följande:
    -92 i sthlm
    Okej.. Vet du när Pepsei reklamen gjordes under 88??
  • Brooke

Denna har jag sett antingen på tv eller på youtube för många år sen :O Vilket år är detta?? Vet någon?

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson