• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    LitenKyckling skrev 2009-07-03 02:06:21 följande:
    Tråkigt att han är borta, han var verkligen duktig. Gillar denna låten med honom (kanske någon som har länkat redan)

(speachless)
    ja, den låten är så vacker...och jätte fina bilder på MJ hon visar som gjort kollaget
  • beadis
    norrlandsgumman skrev 2009-07-03 07:47:09 följande:

så vackert (synd bara kvallan på bilden inte är den bästa, men man ser ju vad det är iaf)
    och han sjunger som en GUD...så vackert, sån len röst
  • Grönsiska
    vinterlärka skrev 2009-07-03 11:07:18 följande:
    Kollade på klippet och jag håller nog med dig. Såg inte alls energisk ut. Nu vet jag ju att han var smal, men SÅ smal!
    Ja, nu är det ju ett väldigt kort klipp och han kanske hade mer energi vid andra tillfällen under repetitionen ...men varför reagerade ingen som var där? Sådär "mesigt" har han väl aldrig dansat innan på scen, inte på konserter i alla fall eller så tog han inte i fullt ut på repetitionerna, vem vet.
  • Grönsiska
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-03 11:57:34 följande:
    kolla in dessa t-shirts man kan köpawww.zazzle.com/ksiebdesign/gifts...
    Usch tycker det är äckligt med allt kommersiellt kring honom så här på en gång. Jag vill i alla fall inte skylta med hans död så.

Sen lika mycket som jag tycker om att se de privata hemvideosarna, fotona mm så är det hemskt att allt det privata visas upp för hela världen nu när han inte själv kan säga stopp. Eller har det funnits på nätet hela tiden? Jag hade aldrig trott det så jag har inte letat efter sånt.
  • beadis
    blommanigbg skrev 2009-07-03 12:03:25 följande:
    Det är ju knappast officiella tshirtar...
    har ingen aning...hittade den bild på facebook och så hamnade jag på denna sajten
  • beadis
    Grönsiska skrev 2009-07-03 12:04:45 följande:
    Usch tycker det är äckligt med allt kommersiellt kring honom så här på en gång. Jag vill i alla fall inte skylta med hans död så. Sen lika mycket som jag tycker om att se de privata hemvideosarna, fotona mm så är det hemskt att allt det privata visas upp för hela världen nu när han inte själv kan säga stopp. Eller har det funnits på nätet hela tiden? Jag hade aldrig trott det så jag har inte letat efter sånt.
    Jag skulle heller aldrig gå o köpa de. Men det finns redan en massa prylar man kan köpa...vill inte ha en enda av de
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson