• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    BabyFly skrev 2009-07-02 22:57:19 följande:
    Nej, Britney har inte ens någon talang - o den där låten förstördes ju nästan tack vare henne :|
    Det var faktiskt riktigt pinsamt att se
  • beadis
    Eisa skrev 2009-07-02 23:04:19 följande:

Han var en riktig artist, ingen som bara ställer sig och sjunger utan ALLT stämde från början till slut
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-02 23:20:15 följande:
    här skulle jag ha vart. HÄR!

jaha är det från den kvällen, just den kvällen som du blev nekad att få gå på? för att du var för "liten"
  • vinterlärka
    Grönsiska skrev 2009-07-03 11:02:33 följande:
    Någon mer än jag som inte håller med tidningarna om att detta kan anses vara "i god form" för att vara Michael Jackson. Tycker inte alls att det är energisk dans, snarare tvärtom.www.dn.se/kultur-noje/musik/saregen-sorg-efte...
    Kollade på klippet och jag håller nog med dig. Såg inte alls energisk ut. Nu vet jag ju att han var smal, men SÅ smal!
  • beadis
    Muneca skrev 2009-07-02 23:42:35 följande:

Jag blir så ledsen när jag ser detta.. att folk inte fattar att detta verkligen existerar? Hade en ungdom på fritidsgården där jag arbetade förut som hade detta, det är verklige´n fascinerande symptom som man knappt kan slita blicken ifrån när man ser det IRL.
    ja, det kilppet såg jag oxå igår...folk VILLE inte förstå eller tro honom...det var som om det var mer legitimt att säga det just till eller om honom...FAN va han måste ha stått ut med
    Hoppas han har fått frid nu iaf
  • beadis
    stockrosen skrev 2009-07-02 23:48:39 följande:
    Min föredetta kompis hade det. Tycker inte att det var sååå märkvärdigt egentligen. Hon tappade pigment och var tvungen att passa sig för solen. Hade MJ varit vit så hade nog ingen tänkt på det men bara för att han var svart så blev det så stor grej av det hela. Så orättvist.
    Så tänkte jag med..bara för att han är svart och självklart för att han är MICHAEL JACKSON, då spelar det liksom ingen roll hur långt man kan gå i sina anklagelser, han är ju mega känd, det måste han bara ta...blir så arg!
  • vinterlärka

Det var visst inte Daniel som hade skrivit det. Det var därför jag inte hittade inlägget igår på hans blogg. Daaah! Trodde jag länkade till hans blogg nu tills jag scrollade uppåt och såg att det Hannah Graafs man jag länkade till Jaja, jag är en virrpanna, men hans blogginlägg är bra iaf.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson