• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • stockrosen
    Muneca skrev 2009-07-02 23:58:03 följande:
    Pojken på min fritidsgård var från Gambia.. det såg fantastiskt ut tyckte jag. Skum estet som man är, haha, men jag tyckte faktiskt det var vackert =)
    Ja, då förstår jag att det syntes mer!
    Jag råkade se på doctors /TV4/ i måndags och där satt en svart pojke som hade just den sjukdomen. Han tyckte väl inte att det var så roligt och inte hans mamma heller Men tydligen så finns det en del hjälp som fungerar ganska bra, speciellt på barn.

Ja, jag blir oerhört irriterad när media skriver typ: mystisk sjukdom när det egentligen inte är något mystiskt alls, allt för att sälja lösnr.
  • Muneca
    stockrosen skrev 2009-07-03 00:01:23 följande:
    Ja, då förstår jag att det syntes mer!Jag råkade se på doctors /TV4/ i måndags och där satt en svart pojke som hade just den sjukdomen. Han tyckte väl inte att det var så roligt och inte hans mamma heller Men tydligen så finns det en del hjälp som fungerar ganska bra, speciellt på barn. Ja, jag blir oerhört irriterad när media skriver typ: mystisk sjukdom när det egentligen inte är något mystiskt alls, allt för att sälja lösnr.
    Instämmer helt.. som om de som har det inte känner sig obekväma som det är redan, ska media måla ut dem som några aliens.. trött man blir.
  • Brooke
    Muneca skrev 2009-07-02 23:42:35 följande:

blir så ledsen när jag ser detta.. att folk inte fattar att detta verkligen existerar? Hade en ungdom på fritidsgården där jag arbetade förut som hade detta, det är verklige´n fascinerande symptom som man knappt kan slita blicken ifrån när man ser det IRL.
    Sorligt detta, att de inte trodde på honom.. JAg trodde inte att han hade opererat sig eller liknande.. Det är ju bara förjävligt att tro något sånt..
    Tkr så synd om honom =(
    Har inte Morgan Freeman detta oxå?
    Men jag måste säga detta. Ni får hata mig så mkt ni vill, men jag säger min åsikt. Jag tkr Michael ser/såg bättre ut då han va "white, än "black". Jag vet inte vad det är men det känns som om hans personlighet försvann bakom ansiktet.
  • KikiBoo

Men.. Men men... Hur kommer du sig att du inte har någar MJ skivor då?

själv har man Bad (kassette och cd)
    Dangeours
    Thriller
    History
    Blood on the dancefloor
    Invincible

Fattas bara Off the wall

Ja o sen en livekonser Live in Bucharest och Moonwalker. Ghost hittar jag inte på

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-03 00:04:19 följande:
    Men.. Men men... Hur kommer du sig att du inte har någar MJ skivor då? själv har man Bad (kassette och cd)DangeoursThrillerHistoryBlood on the dancefloorInvincibleFattas bara Off the wall Ja o sen en livekonser Live in Bucharest och Moonwalker. Ghost hittar jag inte på
    Han va snyggare vit.. tkr jag..

Han va ju söt när han va svart men mkt snyggare då han va vit..
  • black dawn raise
    Sandra Örebro skrev 2009-07-03 00:07:25 följande:
    Han va snyggare vit.. tkr jag.. Han va ju söt när han va svart men mkt snyggare då han va vit..
    han såg ju ut som plast vit!!
    njuter av att vara trebarns-mamma
  • Brooke

black dawn raise skrev 2009-07-03 00:12:49 följande:

han såg ju ut som plast vit!!
    Tkr jag inte.. Jag ser en vuxen man som är snygg.. såg. hmm
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-03 00:12:53 följande:
    Hans musik var snygg
    Hans danssteg med hans kropp och allt är snyggt :P Nu ska jag sova.. Gonatt
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson