• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-03 16:05:52 följande:
    Nu kommer det dyka upp 1000 tjejer som säger att de var hans flickvän
    säkert
  • Bevabus

Och jag kommer vara en utav dem

skoja hihi

snart3barnsmamma skrev 2009-07-03 16:42:29 följande:
    säkert
  • Brooke

KOLLA KOLLA KOLLA
    tvplaneten.se/1.322622
    PÅ tisdag ska tv4 riva ur tv tablån och ägnar tisdagen åt Michael Jackson =)
    Tv4 minns Michael Jackson =)

"TV4 minns Michael Jackson
    3 juli 2009 kl 16:19

SVT har redan gjort det och nu är det TV4:s tur att bereda väg för kungen av pop i sina tablåer. Med anledning av Michael Jacksons begravning på tisdag så lyfter kanalen ut program som Halv åtta hos mig, Älskarinnor och Spårlöst och ersätter dessa med program om den hastigt bortgångna artistens liv och karriär.

Under tidig eftermiddag visas en dramadokumentär i två delar om Michael och hans familj. Lite senare blir det musikfilm och sist av allt en dokumentär om den äldre Michael Jackson.

Sändningarna ser ut som följer:

14:10 The Jacksons ? An american dream ? Ep.1
    16:35 The Jacksons ? An American dream - Ep.2

19:30 Michael Jackson ? The Dangerous Tour

22:40 Michael Jackson ? Not for sale

Om du är ett sant Michael Jackson-fan, en inbiten nostalgiker eller bara nyfiken på vad som var så speciellt med den forne megastjärnan, så har du alltså bara att bänka dig framför teven på tisdag."

• Bevabus

Eller jahaaaa! Trodde det var idag det sändes haha shit va ledsen jag blev när jag trodde att jag missat det! Men på tisdag alltså

• Bevabus

Men tråkigt att de inte kommer sända begravningen på tv..
    Hade hoppats lite på det.
    Men det kommer ju ändå komma klipp på internet i massor, men ändå...

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-03 17:23:00 följande:
    Men tråkigt att de inte kommer sända begravningen på tv..Hade hoppats lite på det.Men det kommer ju ändå komma klipp på internet i massor, men ändå...
    Jag tkr samma sak.. Hade velat se det.. Men de kanske kommer vem vet? Att de sänds i tv..
  • Brooke

Någon publicerade en video där man fick se Michael då han va mörk till ljus.. Alltså Michael Jackson och hans hudsjukdom. Jag vet inte va den videon heter.. :( Någon annan som vet vilken jag pratar om??

• Bevabus

Vet inte vad videon heter, men den hette säkert nog med "Vitiligo" för det är det sjukdomen heter. Du kan ju pröva med det.
    Sandra Örebro skrev 2009-07-03 17:58:24 följande:

Någon publicerade en video där man fick se Michael då han va mörk till ljus.. Alltså Michael Jackson och hans hudsjukdom. Jag vet inte va den videon heter.. :( Någon annan som vet vilken jag pratar om??
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-03 18:00:48 följande:
    Vet inte vad videon heter, men den hette säkert nog med "Vitiligo" för det är det sjukdomen heter. Du kan ju pröva med det.Sandra Örebro skrev 2009-07-03 17:58:24 följande:

://www.facebook.com/home.php&feature=player_embedded
    Jag gick tillbaka och hitta det =)
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson