• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-02 23:19:10 följande:

" target="_blank">

Denna har jag sett antingen på tv eller på youtube för många år sen :O Vilket år är detta?? Vet någon?
    själva låten är  frn -96. Men själva konseren.. Hmm.. History touren var -96 -97
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 23:28:38 följande:
    själva låten är  frn -96. Men själva konseren.. Hmm.. History touren var -96 -97
    Oki..

OHhh btw, jag har skickat efter MASSOR med Michael Jackson skivor.. Och I morgon kommer jag få en DVD med Michael Jackson - Man in the mirror heter den =) Så jädra härligt. Men kan iaf inte titta på den efter måndag. Måste RÅÅÅ plugga till Teorin..:O
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-02 23:32:24 följande:
    Oki.. OHhh btw, jag har skickat efter MASSOR med Michael Jackson skivor.. Och I morgon kommer jag få en DVD med Michael Jackson - Man in the mirror heter den =) Så jädra härligt. Men kan iaf inte titta på den efter måndag. Måste RÅÅÅ plugga till Teorin..:O
    vilka skivor har du besällt? Vilka har du?
  • Muneca

Jag blir så ledsen när jag ser detta.. att folk inte fattar att detta verkligen existerar? Hade en ungdom på fritidsgården där jag arbetade förut som hade detta, det är verklige´n fascinerande symptom som man knappt kan slita blicken ifrån när man ser det IRL.

• stockrosen

Ja, han såg ut att må någorlunda bra under repetiotionerna....fanken....VARFÖR var han tvungen att dö? Och varför just NU?

Å andra sidan varför måste folk dö överhuvudtaget?
    Men det är ju en annan diskussion

• stockrosen
    Muneca skrev 2009-07-02 23:42:35 följande:

blir så ledsen när jag ser detta.. att folk inte fattar att detta verkligen existerar? Hade en ungdom på fritidsgården där jag arbetade förut som hade detta, det är verklige´n fascinerande symptom som man knappt kan slita blicken ifrån när man ser det IRL.
    Min föredetta kompis hade det.
    Tycker inte att det var sååå märkvärdigt egentligen.
    Hon tappade pigment och var tvungen att passa sig för solen.
    Hade MJ varit vit så hade nog ingen tänkt på det men bara för att han var svart så blev det så stor grej av det hela. Så orättvist.
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-02 23:37:04 följande:
    vilka skivor har du besällt? Vilka har du?
    Kan säga att jag har INGA, men beställde
    Bad (Expanded Version
    Dangerous
    Live In Bucharest - The Dangerous Tour
    Michael Jackson: Mannen bakom masken(så hette den och inte "Man in the mirror" tror jag har skickat efter Man in the mirror idag :P)Får hem Mannen bakom masken i morgon tror ja :P)
    Moonwalker, Number ones
  • Muneca
    stockrosen skrev 2009-07-02 23:48:39 följande:
    Min föredetta kompis hade det. Tycker inte att det var sååå märkvärdigt egentligen. Hon tappade pigment och var tvungen att passa sig för solen.Hade MJ varit vit så hade nog ingen tänkt på det men bara för att han var svart så blev det så stor grej av det hela. Så orättvist.
    Pojken på min fritidsgård var från Gambia.. det såg fantastiskt ut tyckte jag. Skum estet som man är, haha, men jag tyckte faktiskt det var vackert =)
  • KikiBoo

har alla dom föutom Mannen bakom masken och Moonwalker nr ones. Men har däremot filmen Moonwalker.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson