• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 00:58:50 följande:

gud så han ser ut , var tvungen att  stänga av  känndes helt galet ,hade inte ens ljudet på för jag kollar på MJ från boxen
    Ne visst såg han hel skum ut :-O.
    Min första tanke var att dom hade gjort MJ till ett spöke
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 00:59:42 följande:
    Joo det såg ut som om han har det.
    Jag får skylla på att jag har fel på ögonen, är närsynt
    Lär iaf komma fram om har det
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-08 00:52:21 följande:
    Mm jag är också förvånad över hur exponerade barnen har blivit helt plötsligt. Dock så förstår jag Jacksons beslut att de inte behövde ha maskerna på sig under minnesceremonin. Barnen var redan så känslomässigt utsatta så jag tycker inte det var nödvändigt. Å andra sidan så hade ju Michael inte kunnat dölja barnen för världen hela deras liv. De växer ju upp nu och kommer börja gå ut själva på stan snart. Säkert vilja göra intervjuer om sin pappa och så. En önskan hade ju varit att vänta ett par år till med att exponera barnen för nu blir dem ju igenkända när de är ute och går utan masker, det blev dem inte förut.Nu blev det ju tyvärr så här att Michael dog när barnen var väldigt unga och maskerna tyckte jag inte att de skulle behöva ha på sig under ceremonin som sagt, så tyvärr....Men dem klarar sig, det är jag säker på. Särskilt Paris som är en sådan stark ung dam.Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 00:47:27 följande:
    ja att de släpper maskerna är sunt  tycker jag ,hade varit tokigt att har de på minnes ceremonin ,men just detta spekulerande känns osmakligt  att det skrev spaltmeter i alla tidningar världen över och på nätet  om de är hans barn .
  • Bevabus

Det var nog bara MJ som visste det :/ och hans läkare..

mona83 skrev 2009-08-08 00:56:43 följande:
    Ne det var en del saker jag inte riktigt fick ihop i filmen, opererade han sig verkligen inför ett nytt album eller hur han nu sa, minns inte riktigt?Min uppfattning är att han opererade sig för vitiligons skull, i första hand
  • Bevabus

Jo precis. Jag tänker ofta på den dagen hans barn faktiskt får tillgång till internet och tidningar. De kommer ju att bli vuxna nån gång. Förstå vilken chock dem kommer få när de läser om alla vansinniga rykten om pappan, att han kallades Wacko Jacko och jag vet inte allt!....
    Det kommer utan att tveka få dem att trilla av stolen. Jag hoppas bara att de håller fast vid den pappan som de kände.

Deras sista år med honom så hade de nog förstått att han var känd. Iaf Prince och Paris då de omringades av så mkt folk när de var ute. Men just HUR känd han var är nog omöjligt för de att fatta just nu. De kanske ALDRIG kommer att fatta det...
    Det är svårt att leva sig in i det.
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 01:04:43 följande:

ja att de släpper maskerna är sunt  tycker jag ,hade varit tokigt att har de på minnes ceremonin ,men just detta spekulerande känns osmakligt  att det skrev spaltmeter i alla tidningar världen över och på nätet  om de är hans barn .
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-08 00:59:07 följande:
    Jag spekulerar då inte i om dem är hans barn eller inte. Jag vet att dem är hans barn punkt slut. Och förr eller senare så kommer dem läsa någon artikel om Michael, det är jag ju helt säker på...
    jag menar inte just dig  ,utan alla klipp på tex youtube och tidningar där det zommas in och ut på bilder efter jakten på det slutgiltiga beviset  som alla letar efter.
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-08 00:56:43 följande:
    Ne det var en del saker jag inte riktigt fick ihop i filmen, opererade han sig verkligen inför ett nytt album eller hur han nu sa, minns inte riktigt?Min uppfattning är att han opererade sig för vitiligons skull, i första hand
    allt beror på vilken uppfattningen den som gör en bok eller film om Michael ,finns hur mycket som helst att läsa  från båda sidor
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-07 23:56:56 följande:
    När han vart anklagad för att vara pedo 93 så fotade dom honom naken så fick han kolla på en tavla med Lis, vad det nu skulle ha för funktion. Fy fan vad han måste mått dåligt efter det
    Ja det var hemskt. Minns när jag läste om det som lliten. Tyckte så synd om MJ då. O i den artikeln beskrev dom hans könsorgan oxo. Tänker inte skriva det men jag minns den artikeln som de va igår iaf.. Den var så ingående. usch
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-08 00:43:24 följande:
    aa det är du jag tycker filmen e pinsamt dålig. Klarar knappt av att se den. Den är så ytlig. Inte alls lika ingående och verklighetsbaserad som "American dream"...

Håller med dig
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson