• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Nya bilder

Har ni sett detta?
    Det ser faktiskt ut som att Prince har vitiligo som sin pappa, om man kollar på hans hand..

• Bevabus

vadå? vad händer?

mona83 skrev 2009-08-07 23:34:49 följande:
    Men vad gör dom!? Är dom inte kloka!? Snacka om att förnedra en vuxen människa genom att fota en naken. Vad vill dom få fram iom det? Fy fan.....
  • Bevabus

3:50 börjar "historien" på

Brooke skrev 2009-08-07 23:50:54 följande:
    Vid vilken tid för (handen?)
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-07 23:44:07 följande:
    vadå? vad händer?
    När han vart anklagad för att vara pedo 93 så fotade dom honom naken så fick han kolla på en tavla med Lis, vad det nu skulle ha för funktion.

Fy fan vad han måste mått dåligt efter det
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-07 23:40:17 följande:
     What :O?
    Japp
    Dom var fasiken inte kloka
  • Bevabus

Jag tänker personligen inte bestämma mig för om jag tror det är hans biologiska barn eller inte. Det räcker att veta att han var deras pappa rent känslomässigt.
    Jag känner att, jag kan alltid spekulera men inte veta förräns det kommer solklara bevis...
    Det är som att jag skulle vara tvärsäker på att det inte finns någon Gud bara för att jag är ateist. Jag säger att jag TROR inte att det finns en Gud. Jag säger inte att jag VET.

Men alla gör ju själva som dem vill såklart. Man kan alltid spekulera som sagt.

Brooke skrev 2009-08-07 23:56:16 följande:

bilden på 3:39-3:40... DEM ÄR MICHAELS BARN! Det finns ju för fasiken bevis. Man kan inte kolla hur Michael ser ut idag, utan man måste tänka på att han har gjort operationer och liknande. OMG!
  • mona83

Men va!? Dom som gjorde den här filmen, tyckte dom om Mj?
    Verkar inte som det för nu när han blivit vit ser han ut som ett spöke :-O

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson