• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Oj är han död? :O vad dog han av?

mona83 skrev 2009-08-07 22:36:21 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 20:57:15 följande:
    Nepp. Men han som spelade Mj som vuxen var förbannat snygg. Ville gifta mig med honom, men fick vet att han dött .
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-07 22:36:21 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 20:57:15 följande: Nepp. Men han som spelade Mj som vuxen var förbannat snygg. Ville gifta mig med honom, men fick vet att han dött .
    STOP ett tag, det var inte han som har dött. Han lever..

Det var ju Wylie Draper som har dött. Han som spelade michael jackson i Jackson: An american dream..

Han dog av leukemia, Jackson: AN American dream spelades in 1992, Whylie dog ett år senare.
  • nomina

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 20:39:09 följande:

jag tyckte det var dumt gjort av han ,kunde först inte fatta varför han gjorde så ,nu efter har jag förstått ,han var inte sitt vanliga jag under den tiden ,väldigt stresad och nervös vid intvjuer ,tyvärr var det något så att omdömet blev sämre ,vissa gånger när han kanske tagit mycket medcin , hörde hans egen förklaring "fansen vill ju se min son ,därför visade jag han för dem  " så enkelt svar ,men ändå tokigt ,vilket han inte själv förstod just då ,han har säkert förbannat sig själv för den händelsen många gånger efter det.Men saken är att alla kan någon gång göra handlingar som inte varit helt genom tänkta ,och är man då en super stjärna som alltid är på passad så kommer det någon gång sker ett misstag.Men denna händelse är den enda dåliga handling han någonsin har gjort ,i vart fall har jag inte upptäckte något .
    Håller med, det är en sak som jag haft lite svårt att acceptera att han faktiskt gjorde. Men som du skrev så är det nog inte så konstigt...

Det är ju så ofattbart svårt att sätta sig in i hans situation o hur han hade de!

Själv blir jag trött av att 2-3 personer måste stanna o titta på min "lilla gulliga hund" VARJE promenad vi e ute på! ha ha
    De bor nog ingen megastjärna inom mig! ;)

och tänk om man själv blev påkommen för varje misstag man gjort.
    Jag har råkat "gå på" låter kanske lite väl brutalt men min hund fick en liten känga från mig under en promenad, såklart inte meningen.
    Om jag hade varit megakändis o paparazzi fanns där så skulle rubrikerna inom kort gå i stil med "Sparkar sin hund, djurplågare" osv...
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-07 22:55:40 följande:
    STOP ett tag, det var inte han som har dött. Han lever..Det var ju Wylie Draper som har dött. Han som spelade michael jackson i Jackson: An american dream..Han dog av leukemia, Jackson: AN American dream spelades in 1992, Whylie dog ett år senare.
    Ja det är an american deram vi snackar om
  • mona83

Va!? Tyckte verkligen Mj att han var tvungen att ändra utseende bara för att han skulle släppa ett nytt album eller vad han sa i Man in the mirror? :-O

• Bevabus

Hur menar du? Nej alltså, det var ju en snubbe som hade fått för sig att MJ pratade om sitt utseende i "Man in the mirror". Men han pratade ju om att ändra sig själv till en bättre person, innan han kunde ändra världen till ett bättre ställe

mona83 skrev 2009-08-07 23:08:54 följande:
    Va!? Tyckte verkligen Mj att han var tvungen att ändra utseende bara för att han skulle släppa ett nytt album eller vad han sa i Man in the mirror? :-O
  • nomina

Vad tycker ni om denna sång? Tillägnad michaels barn... den gav mig tårar i ögonen... hans vackra barn, vackra michael... önskar och hoppas att barnen får fortsatt skydd utan deras pappa där...

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson