• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-07 23:55:50 följande:
    3:50 börjar "historien" på
    Såg!
    Och jag kom på att tänka, eller har gjort det hela tiden.
    Att Alla tre barnen är lite mörkare i hyn, dem är inte helt vita som Debbie Rowe är.
    Dem har i sig lite av indianlooken. Och dessutom så kom jag på att tänka på en annan sak, som jag oxå har tänkt på länge.
    Är att Blanket egentligen inte behöver ha någon mask, eftersom han är så bly gav sig så gömmer han sitt ansikte utan att ha någon mask. Kolla bara bilderna på Minnescermonin, han gömde sig bakom syskonen, bakom tidningen han hade. och dockan..
  • Bevabus

men va tusan! jag har helt missat att det är på youtube man kan se den ska kolla nu jag med då!

mona83 skrev 2009-08-08 00:04:16 följande:
    Men va!? Dom som gjorde den här filmen, tyckte dom om Mj?Verkar inte som det för nu när han blivit vit ser han ut som ett spöke :-O

• mona83
    Bevabus skrev 2009-08-08 00:10:46 följande:
    Vilka dåliga skådisar...särskilt han som spelar MJ...
    Jag han var inte bra och inte snygg heller Filmen i sig är bra
  • Bevabus

ja fy :/

Brooke skrev 2009-08-08 00:12:25 följande:
    i Man in the mirror? jo jag håller med, det känns så slarvigt gjort, han kan ju inte ens dansa.. :/
  • mona83

Ni skrev om man in the mirror när Mj höll blanket utanför balkongen. Nog tusan var det Mj alltid. Kan man inte ta fel på

• mona83

Har Mj verkligen varit med om allt det där ?
    Fy
    Ska noh skaffa den på sikt, tyckte den var rätt bra . Är jag nog ensam om att tycka

• Bevabus

aa det är du jag tycker filmen e pinsamt dålig. Klarar knappt av att se den. Den är så ytlig. Inte alls lika ingående och verklighetsbaserad som "American dream"...

mona83 skrev 2009-08-08 00:41:53 följande:
    Har Mj verkligen varit med om allt det där ?Fy Ska noh skaffa den på sikt, tyckte den var rätt bra . Är jag nog ensam om att tycka
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson