• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 20:39:09 följande:
    jag tyckte det var dumt gjort av han ,kunde först inte fatta varför han gjorde så ,nu efter har jag förstått ,han var inte sitt vanliga jag under den tiden ,väldigt stresad och nervös vid intvjuer ,tyvärr var det något så att omdömet blev sämre ,vissa gånger när han kanske tagit mycket medcin , hörde hans egen förklaring "fansen vill ju se min son ,därför visade jag han för dem  " så enkelt svar ,men ändå tokigt ,vilket han inte själv förstod just då ,han har säkert förbannat sig själv för den händelsen många gånger efter det. Men saken är att alla kan någon gång göra handlingar som inte varit helt genom tänkta ,och är man då en super stjärna som alltid är på passad så kommer det någon gång sker ett misstag. Men denna händelse är den enda dåliga handling han någonsin har gjort ,i vart fall har jag inte upptäckte något .
    Jo jag tyckte inte att det  var så smart gjort av han.
    Men som du skrev så var han jue inte sitt vanliga jag.. Tyvärr
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-07 19:54:24 följande:
    Hur menar du att pappan är närmre än nånsin? Han bor ju i Las Vegas.
    Michael Hade aldrigt velat det här....

"Han ville inte ha Joe i närheten av barnen. Michael lämnade barnen specifikt till sin mor Katherine, och inte till sin far Joe. Men Joe Håller sig ändå nära barnen - och talar redan om att göra dem till stjärnor"
    - Jag säger så här, om han lägger fingrarna på barnen så kommer MJ att vända sig i graven. Jag kommer bli ledsen och arg och besviken, jag hoppas innerligt att Katherine håller Joe borta från dessa barn så dem kan få vara barn. Dem behöver få vara barn, jag hoppas att Michaels syskon så som Jermaine, LaToya och Janet hjälper Katherine att sätta stop för Joe's plan för barnen. "Att göra dem till stjärnor"

"Han ville inte begravas på Neverland,
    Katherine insisterar på att Michael skulle hatat att ha sin sista vila på neverland - Men Joe envisas och tror att folk skulle betala för att få besöka graven."
    - Nu måste jag dessvärre hålla med Joe, folk skulle betala för att få besöka hans grav, jag vet att jag skulle göra det OAVSÄTT hur mycket det skulle kosta.
    Om dem skulle begrava Michael på Neverland så skulle det dra in massa pengar, och Jackson skulle kunna bli skuldfri om dem inte har ordnat upp det.

"Blev hans bästa vän nonchalerad?
    Michaels närmaste förtrogna, Elisabeth Taylor, var enligt uppifterna inbjuden till begravningscermonin - men fick en plats långt från familjen Jackson."
    - Detta tycker jag är dåligt gjort, varför sätta Elisabeth Taylor så långt ifrån Jackson? Lixom, MJ och Taylor var ju ändå väldigt goda vänner. Varför?? Är det en fråga vi aldrig kommer få svar på?

Så står det i texten i tidningen Svenska In Touch,
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 20:39:09 följande:
    jag tyckte det var dumt gjort av han ,kunde först inte fatta varför han gjorde så ,nu efter har jag förstått ,han var inte sitt vanliga jag under den tiden ,väldigt stresad och nervös vid intvjuer ,tyvärr var det något så att omdömet blev sämre ,vissa gånger när han kanske tagit mycket medcin , hörde hans egen förklaring "fansen vill ju se min son ,därför visade jag han för dem  " så enkelt svar ,men ändå tokigt ,vilket han inte själv förstod just då ,han har säkert förbannat sig själv för den händelsen många gånger efter det.Men saken är att alla kan någon gång göra handlingar som inte varit helt genom tänkta ,och är man då en super stjärna som alltid är på passad så kommer det någon gång sker ett misstag.Men denna händelse är den enda dåliga handling han någonsin har gjort ,i vart fall har jag inte upptäckte något .
    Det jag tänkte när jag läste om det i aftonbladet, var.
    "Men vad gör han? Tänk om han hade tappat honom"
  • Bevabus

Han ville att mamman skulle få vårdnaden, vilket hon fick.

Det jag ifrågasätter om det du skrev var att du verkar tro att pappan kommer vara i närheten av barnen. Men han bor ju i Las Vegas så de kommer knappt att träffas, och när dem väl gör det så är det troligen på familjeträffar där syskonen kan försvara barnen om Joe får för sig att göra något emot dem. Men jag tvivlar starkt på att han skulle försöka få ta på ett barn för att disciplinera det i hans höga ålder.
    Så jag är personligen inte det minsta orolig över detta.

Brooke skrev 2009-08-07 22:06:59 följande:
    Michael Hade aldrigt velat det här...."Han ville inte ha Joe i närheten av barnen. Michael lämnade barnen specifikt till sin mor Katherine, och inte till sin far Joe. Men Joe Håller sig ändå nära barnen - och talar redan om att göra dem till stjärnor" - Jag säger så här, om han lägger fingrarna på barnen så kommer MJ att vända sig i graven. Jag kommer bli ledsen och arg och besviken, jag hoppas innerligt att Katherine håller Joe borta från dessa barn så dem kan få vara barn. Dem behöver få vara barn, jag hoppas att Michaels syskon så som Jermaine, LaToya och Janet hjälper Katherine att sätta stop för Joe's plan för barnen. "Att göra dem till stjärnor""Han ville inte begravas på Neverland,Katherine insisterar på att Michael skulle hatat att ha sin sista vila på neverland - Men Joe envisas och tror att folk skulle betala för att få besöka graven."- Nu måste jag dessvärre hålla med Joe, folk skulle betala för att få besöka hans grav, jag vet att jag skulle göra det OAVSÄTT hur mycket det skulle kosta. Om dem skulle begrava Michael på Neverland så skulle det dra in massa pengar, och Jackson skulle kunna bli skuldfri om dem inte har ordnat upp det."Blev hans bästa vän nonchalerad?Michaels närmaste förtrogna, Elisabeth Taylor, var enligt uppifterna inbjuden till begravningscermonin - men fick en plats långt från familjen Jackson."- Detta tycker jag är dåligt gjort, varför sätta Elisabeth Taylor så långt ifrån Jackson? Lixom, MJ och Taylor var ju ändå väldigt goda vänner. Varför?? Är det en fråga vi aldrig kommer få svar på?Så står det i texten i tidningen Svenska In Touch,
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-07 22:15:16 följande:
    Han ville att mamman skulle få vårdnaden, vilket hon fick.Det jag ifrågasätter om det du skrev var att du verkar tro att pappan kommer vara i närheten av barnen. Men han bor ju i Las Vegas så de kommer knappt att träffas, och när dem väl gör det så är det troligen på familjeträffar där syskonen kan försvara barnen om Joe får för sig att göra något emot dem. Men jag tvivlar starkt på att han skulle försöka få ta på ett barn för att disciplinera det i hans höga ålder.Så jag är personligen inte det minsta orolig över detta.
    Och hur kan du vara så säker?
    Hur kan du vara så säker på att Joe bor i LAS VEGAS?
    Har du sett det själv?
    NU får du faktiskt ursäkta mej, men hur kan du veta?
  • Bevabus

Öhhm..han har sagt det själv....det tycker väl jag är ett bra bevis....

Brooke skrev 2009-08-07 22:19:29 följande:
    Och hur kan du vara så säker? Hur kan du vara så säker på att Joe bor i LAS VEGAS? Har du sett det själv? NU får du faktiskt ursäkta mej, men hur kan du veta?
  • Bevabus

Ursäkten godtagen

Brooke skrev 2009-08-07 22:30:35 följande:
    Okej.. ursäkta mig då..
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 20:57:15 följande:

är det michael själv i den ?
    Nepp. Men han som spelade Mj som vuxen var förbannat snygg.
    Ville gifta mig med honom, men fick vet att han dött .
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson