Bevabus skrev 2009-08-07 19:54:24 följande:
Hur menar du att pappan är närmre än nånsin? Han bor ju i Las Vegas.
Michael Hade aldrigt velat det här....
"Han ville inte ha Joe i närheten av barnen. Michael lämnade barnen specifikt till sin mor Katherine, och inte till sin far Joe. Men Joe Håller sig ändå nära barnen - och talar redan om att göra dem till stjärnor"
- Jag säger så här, om han lägger fingrarna på barnen så kommer MJ att vända sig i graven. Jag kommer bli ledsen och arg och besviken, jag hoppas innerligt att Katherine håller Joe borta från dessa barn så dem kan få vara barn. Dem behöver få vara barn, jag hoppas att Michaels syskon så som Jermaine, LaToya och Janet hjälper Katherine att sätta stop för Joe's plan för barnen. "Att göra dem till stjärnor"
"Han ville inte begravas på Neverland,
Katherine insisterar på att Michael skulle hatat att ha sin sista vila på neverland - Men Joe envisas och tror att folk skulle betala för att få besöka graven."
- Nu måste jag dessvärre hålla med Joe, folk skulle betala för att få besöka hans grav, jag vet att jag skulle göra det OAVSÄTT hur mycket det skulle kosta.
Om dem skulle begrava Michael på Neverland så skulle det dra in massa pengar, och Jackson skulle kunna bli skuldfri om dem inte har ordnat upp det.
"Blev hans bästa vän nonchalerad?
Michaels närmaste förtrogna, Elisabeth Taylor, var enligt uppifterna inbjuden till begravningscermonin - men fick en plats långt från familjen Jackson."
- Detta tycker jag är dåligt gjort, varför sätta Elisabeth Taylor så långt ifrån Jackson? Lixom, MJ och Taylor var ju ändå väldigt goda vänner. Varför?? Är det en fråga vi aldrig kommer få svar på?
Så står det i texten i tidningen Svenska In Touch,