• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-07 23:58:46 följande:
    Jag tänker personligen inte bestämma mig för om jag tror det är hans biologiska barn eller inte. Det räcker att veta att han var deras pappa rent känslomässigt.Jag känner att, jag kan alltid spekulera men inte veta förräns det kommer solklara bevis...Det är som att jag skulle vara tvärsäker på att det inte finns någon Gud bara för att jag är ateist. Jag säger att jag TROR inte att det finns en Gud. Jag säger inte att jag VET.Men alla gör ju själva som dem vill såklart. Man kan alltid spekulera som sagt.
    jag tycker personligen det är osmakligt med alla dessa spekulationer om det är hans barn eller inte  .Det är hans barn oavsett om de är bilogiska eller inte .
    Det fanns en andledning till varför Michael  alltid ville dölja deras ansikten , för att skydda dem fråm medias attacker och ev kidnappning .

Nu ser vi ju hur barnen exponeras helt otroligt mycket ,de granskas under lupp.. öga ,näsa ,mun  allt studeras och spekuleras i .. när Michael inte längre är här och kan  skydda dem sina barn ,som var hans stolthet i livet ,de han levde för ,han sa alltid att han måste skydda dem från publiseteten och han var stolt att vara deras pappa
    Stackars Michael  ,han skulle vara förkrossad  om han ser detta{#lang_emotions_cry}
    Och stackars barn som förlorat sin älskade  pappa i så unga år och att alla ifråga sätter om han är deras pappa ..
    Allt på nätet finns kvar läääänge ,kanske förevigt , även om de skyddas lite nu så kommer de inte kunna undvika att läsa och ser alla dessa spekulationer.
  • mona83

Hmm jag är nog blind för jag såg inte att Prince kanske har vitiligo. Visst såg han lite ljusare ut på handen men kan det inte bero på strålkastare och sånt som man använder?

• Bevabus

Mm jag är också förvånad över hur exponerade barnen har blivit helt plötsligt. Dock så förstår jag Jacksons beslut att de inte behövde ha maskerna på sig under minnesceremonin. Barnen var redan så känslomässigt utsatta så jag tycker inte det var nödvändigt. Å andra sidan så hade ju Michael inte kunnat dölja barnen för världen hela deras liv. De växer ju upp nu och kommer börja gå ut själva på stan snart. Säkert vilja göra intervjuer om sin pappa och så. En önskan hade ju varit att vänta ett par år till med att exponera barnen för nu blir dem ju igenkända när de är ute och går utan masker, det blev dem inte förut.
    Nu blev det ju tyvärr så här att Michael dog när barnen var väldigt unga och maskerna tyckte jag inte att de skulle behöva ha på sig under ceremonin som sagt, så tyvärr....
    Men dem klarar sig, det är jag säker på. Särskilt Paris som är en sådan stark ung dam.
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 00:47:27 följande:

jag tycker personligen det är osmakligt med alla dessa spekulationer om det är hans barn eller inte  .Det är hans barn oavsett om de är bilogiska eller inte .Det fanns en andledning till varför Michael  alltid ville dölja deras ansikten , för att skydda dem fråm medias attacker och ev kidnappning .Nu ser vi ju hur barnen exponeras helt otroligt mycket ,de granskas under lupp.. öga ,näsa ,mun  allt studeras och spekuleras i .. när Michael inte längre är här och kan  skydda dem sina barn ,som var hans stolthet i livet ,de han levde för ,han sa alltid att han måste skydda dem från publiseteten och han var stolt att vara deras pappa Stackars Michael  ,han skulle vara förkrossad  om han ser dettaOch stackars barn som förlorat sin älskade  pappa i så unga år och att alla ifråga sätter om han är deras pappa ..Allt på nätet finns kvar läääänge ,kanske förevigt , även om de skyddas lite nu så kommer de inte kunna undvika att läsa och ser alla dessa spekulationer.
  • Bevabus

Han hade en del vita fläckar som såg misstänksamma ut, särskilt där på lillfingret

mona83 skrev 2009-08-08 00:51:48 följande:
    Hmm jag är nog blind för jag såg inte att Prince kanske har vitiligo. Visst såg han lite ljusare ut på handen men kan det inte bero på strålkastare och sånt som man använder?
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-08 00:43:24 följande:
    aa det är du jag tycker filmen e pinsamt dålig. Klarar knappt av att se den. Den är så ytlig. Inte alls lika ingående och verklighetsbaserad som "American dream"...
    Ne det var en del saker jag inte riktigt fick ihop i filmen, opererade han sig verkligen inför ett nytt album eller hur han nu sa, minns inte riktigt?

Min uppfattning är att han opererade sig för vitiligons skull, i första hand
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-08 00:52:50 följande:
    Han hade en del vita fläckar som såg misstänksamma ut, särskilt där på lillfingret
    Ja nått på lillfingret såg jag, men jag undrar om det inte är pga vinkel på handen och alla strålkastare. Kan ju spela ett spratt.
    Det lär ju märkas om han har det iaf
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-08 00:04:16 följande:
    Men va!? Dom som gjorde den här filmen, tyckte dom om Mj?Verkar inte som det för nu när han blivit vit ser han ut som ett spöke :-O
    " target="_blank">

gud så han ser ut , var tvungen att  stänga av  känndes helt galet ,hade inte ens ljudet på för jag kollar på MJ från boxen {#lang_emotions_smile}
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 00:47:27 följande:
    jag tycker personligen det är osmakligt med alla dessa spekulationer om det är hans barn eller inte  .Det är hans barn oavsett om de är bilogiska eller inte .Det fanns en andledning till varför Michael  alltid ville dölja deras ansikten , för att skydda dem fråm medias attacker och ev kidnappning .Nu ser vi ju hur barnen exponeras helt otroligt mycket ,de granskas under lupp.. öga ,näsa ,mun  allt studeras och spekuleras i .. när Michael inte längre är här och kan  skydda dem sina barn ,som var hans stolthet i livet ,de han levde för ,han sa alltid att han måste skydda dem från publiseteten och han var stolt att vara deras pappa Stackars Michael  ,han skulle vara förkrossad  om han ser dettaOch stackars barn som förlorat sin älskade  pappa i så unga år och att alla ifråga sätter om han är deras pappa ..Allt på nätet finns kvar läääänge ,kanske förevigt , även om de skyddas lite nu så kommer de inte kunna undvika att läsa och ser alla dessa spekulationer.
    Jag spekulerar då inte i om dem är hans barn eller inte. Jag vet att dem är hans barn punkt slut.
    Och förr eller senare så kommer dem läsa någon artikel om Michael, det är jag ju helt säker på...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson