• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • sthlmstjejen

Har lagt in några nya bilder i galleriet... hör ju inte till vanligheterna

• Melva

VT: tråkigt med testet. Är det kört eller väntar du ett par dagar till?

sthlmstjejen: håller med, det är gott när dom blivit av med blöjan. Men det finns inte många byxor som sitter fint i den åldern utan blöja under. Tråkigt tycke rjag.

• Saliva123

Hej!

Long time no see... Hur mår alla? Ni som har facebook har jag ju lite koll på Vad händer Jucea, varför ska ni flytta från ert underbara hus? Byta ort?

Vi har varit på Anders ssysters sons 4-årskalas idag. Fyra barn var det och det var maskerad. De tre pojkarna var alla pirater och Beata var en liten katt. De hade läskiga svärd och ett pratade och lyste ur ögonen på piraten och Beata blev jätterädd! Skoj att se dem. Hon hänger med de äldre nu iallafall när hon är så säker på att gå. Om två veckor blir det ett-årskalas här! Hur har ni andra haft era kalas, om ni haft?

Visst hade det väl varit skönt med mer sommar och värme va?!

• sockertopp84

Båda gångerna jag slutat amma på natten så har barnen fått vatten istället.Och båda barnen har fortfarande en flaska med vatten jämte sej som dom dricker ifrån på natten.

• Vilda Tiger

Melva
    Det är nog rätt kört. Jag får satsa på en tidig juni-bebis istället.

Melva
    Ja, mer sol hade inte varit fel, men samtidigt så tycker jag att sommaren har varit lång. Jag har ju haft semester i tio veckor... Och nu när jag börjar jobba är jag hemma halva måndagen, hela torsdagen och halva fredagen, så det kommer kännas som om jag kan njuta av lite ledighet ändå.

• 3 barns mamma84

Hej Hej
    Nu är jag här igen

Didos blev 1år den 14 aug
    Han var på Bvc den 10/8 och han har gått upp till 13,4 kg och är 87cm stor kille.
    Och vaccin + 13 tänder

11/8 Började han dagiset och det har gått JÄTTE bra

Den 25/9 flyttar vi till danmark alla pappren är fixade nu och uppsängnings tiden på dagiset med.

Den 20 aug blir det gravtest!!

BIM 18 aug och jag kan vara gravid nu ska testa mig den 20 aug på torsdag
    Jag hade ägglossning 2-3 aug men vi hade sex 27-28 och 29 juli skulle vi ha men då började jag små blöda alltså det var en troppe och sen borta igen så vi hade sex 30 juli istället.
    Och jag hände att ''nu gick det'' alltså jag kunde känna allt komma in hihi vilken kännsla
    Så sen började det komma troppas igen inte men alltså sen var det borta igen och sen fick jag rosa flytning på pappret och sen nästa dag kom det lite blodigen och sen kom det brunt och sen var allt borta.
    Har kollat upp via googel och det kan vara fretila blödningar som man har då man är mäst fretil innan ägget eller så är jag gravid.

Symtomer:
    Rosa flytningar några droppar blod
    Temp 37,1
    Trött
    Hungrig
    Lilla underliv inte mkt ser lite
    Stickningar i underlivet hihi gör ej ont alls.
    temp igår 37,1 tempar Inte varje dag hihi men men jag har igentligen 36,4
    Har haft ont i brösten inte båda lite stickningar där med
    Molvärk inte mkt alls
    hormonsvängningar haha och börjar att gråta hihi
    Bröst vårtorna lite murka inte mkt alls
    Synliga blodådrer

• bea85

hejsan har en lite aug unge och undrar om man får hacka på här?

• Lana

jucea;va härligt att höra.hoppas att det blir ordning på allt snart.
    jätte fint hus

lille; elly äter samma som oss,dock om vi grillar eller så så får hon en burk,eller om vi är borta.

saliva;heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.kul att se dig saknat dig.

carina,welcome back

• jeng

Saliva,
    Välkommen! Du är saknad när du inte är här!!
    Vi ska inte sälja vårt hus, utan köpa ett till!! Vi har pratat länge om att köpa nåt eget i våra hemtrakter, och nu är priserna så pass bra, räntorna låga och vi har ju ett perfekt tillfälle att bo där mer nu när vi inte är så beroende av jobb! Så vi räknar med att köpa ett hus under hösten,m som vi kommer bo i rätt mycket framöver, och känna av om vi trivs med det, om vi längtar tillbaka hit, eller om vi evt vill flytta hemhem permanent. Skönt att kunna prova på det utan att behöva säga upp sig från jobb och sälja huset vi har här osv. Så jag hoppas det blir bra

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8