• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Amelie

Hej igen!
    Som vanligt inte så aktiv i tråden. Men nu har jag i a f läst en del.

VT:Fy fasen vad otrevligt med Marcus bror... han också, liksom... Nej, nu får det vara nog!

Jucea: Huset har potential... skulle kunna bli jättefint! Men 400 tkr för att fixa grunden lät inte alls kul att lägga ut.

Grattis till den som är gravid!

• Melva

bea85: klart du får, här pratar vi om allt möjligt. Välkommen.

Tredje natten med A i samma rum som sina syskon och det har också gått bra. Vågar tro att det här ska fungera fin-fint!
    Mellan har dock sovit lite oroligt, men det är ju så en period nu, mardrömmar och sånt.

sockertopp84: grattis till Scott!

Nu är makens lediga fredagar förbi. Ska bli skönt på ett sätt, det är alltid mer kaos när han är hemma, men det har varit mysigt med honom hemma lite extra också.

Ska ringa förskolan idag och se när jag kan börja skola in E nu. Fick ju vänta lite med det iom magsjukan på mellan, men nu är han frisk och dom andra har ännu inte visat några tecken på magsjuka så nu ska det gå bra tänker jag. Och så har ju ÖF kommit igång igen så det blir att jag tar med V och A dit så ofta jag kan. Kan jag få annat att tänka på också .

• 3 barns mamma84

Melva:
    Grattis förästen hihi hur känns det ?
    Och härligt med inskolning det hade jag med Didos 10/8 det gick jätte bra

• Quinny

Hej, får man hänga på här kanske? Har en dotter som är född 1 augusti 08. Hängde i en annan augustitråd förut, som inte är så aktiv längre... Vore kul att fortsätta prata med andra augustimammor.. Hoppas jag får hänga på här, trots att ni andra pratat länge

• 3 barns mamma84
    Quinny skrev 2009-08-17 09:19:00 följande:
    Hej, får man hänga på här kanske? Har en dotter som är född 1 augusti 08. Hängde i en annan augustitråd förut, som inte är så aktiv längre... Vore kul att fortsätta prata med andra augustimammor.. Hoppas jag får hänga på här, trots att ni andra pratat länge
    Självklart och välkommen.
    Det vore konstigt om du inte fick vara med då det är andra som också är nya som kommer in dom med

Själv födde jag min son ''planeradsnitt'' 14 aug han var beräknad 4 aug
    Har en dotter sen innan född 050607 hon är 4år gammal.
    Så nu ska jag testa mig igen 20 aug BIM idag
  • Quinny
    3 barns mamma84 skrev 2009-08-17 09:22:12 följande:
    Självklart och välkommen. Det vore konstigt om du inte fick vara med då det är andra som också är nya som kommer in dom med Själv födde jag min son ''planeradsnitt'' 14 aug han var beräknad 4 aug Har en dotter sen innan född 050607 hon är 4år gammal. Så nu ska jag testa mig igen 20 aug BIM idag
    Tack Jo, jag känner igen dig, vi har pratats vid lite i en annan tråd för en tid sen Min tös va beräknad till 25/7, men ville titta ut första augusti :)
    Har även en son som blir 6 år snart, började förskoleklass idag :)

Ni planerar en liten till alltså, vad skoj! Jag var själv sugen på en till tätt, o vi hade planer på att börja bebisverkstan innan sommaren, men det får vänta ett tag till iaf...
  • 3 barns mamma84
    Quinny skrev 2009-08-17 09:25:58 följande:
    Tack Jo, jag känner igen dig, vi har pratats vid lite i en annan tråd för en tid sen Min tös va beräknad till 25/7, men ville titta ut första augusti :)Har även en son som blir 6 år snart, började förskoleklass idag :)Ni planerar en liten till alltså, vad skoj! Jag var själv sugen på en till tätt, o vi hade planer på att börja bebisverkstan innan sommaren, men det får vänta ett tag till iaf...
    Hihi det har vi nog
    Bra att du kom hit också.

Jora barnen växer snart börjar min med skolan haha ja om några år
    Ja vi började att skffa här med men det har tagit sin tid
    Men denna mån kan det inte vara något annat än bebis imagen hoppas jag iaf.
    Har ftt rosa flytningar och fick några droppar blödningar innan ägglossning så fretila dagars blödningar hade jag så det är bra då vet man att ni var det på G
    Tappen är helt stängt som jag kom fram igår ial och temp 37,1

Så ska ni ha en tredje nu eller kommer ni att vänta ?
  • lille08
    Quinny och bea85: Välkomna hit!

Själv är jag mamma till William som föddes den 26 augusti förra året. Jag har även en son sen tidigare som fyller 10 till hösten och min sambo har också en son och han är 5½. Vi väntar även en liten till i januari 2010. Får se om vi fyller på grabbgänget med ytterligare en pojke, eller om det blir en flicka!

Carina: Välkommen tillbaka!

Sthlm: Fina bilder i ditt galleri. Söta barn du har!
  • 3 barns mamma84

Lille
    Hehe tack härligt att vara med er igen

Hur går det med magen
    Så ett jätte fin ul bild åååh så söt *Han* var tror nog på kille denna gången med
    Du kommer ju ha massa starka killar se ju

• luzorsus

har haft första dagens inskolning med Myra idag, Håller på totalt i 2 veckor. Kul men inser att det bar aär två veckor kvar innan jag börjar jobba oxå och inet får var ahemma med Myra och gosa hela dagarna

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8