• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Lana

lina; va roligt att så många kom

carina; fyyy va trist att vara sjuka.

Mareld; det är lugnt,lätt att glömma
    hon har inte sagt ngt alls,är jätte trevlig.vi ha gör kul ihop.därför orkar jag inte bry mig,emn skulle hon säga ngt så kommer jag säga ifrån.det känns jätte bra att jobba,me ndet kände jag på mig att jag inte skulle tycka det var så jobbigt att lämna Elly.det är ju bara nån dag då och då och annars är hon hemma med mikael.men det är jobbigt att inte ha koll på allt

suss; heeeej,kul att se dig

lille; liten vilding,härligt.men jobbigt,ännu mer nu när du som sagt börjar får svårt att röra dig

• Lina S

Såg ni förresten på svenska hollywoodfruar?
    Anna Anka måste ju vara bland det dummaste jag någonsin skådat. Skäms att hon är från mina trakter, dock från en bonnahåla en bit här ifrån.
    Tänkte på det när hon sa att de på festen var bonniga, ska hon säga med världens bonnigaste skånska dialekt.
    Nä fy vilken vidrig människa.

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Vilda Tiger

Lina
    Jag läste just en artikel om henne i Metro. Jag har inte sett programmet men tydligen har hon sagt att kvinnas uppgift är att se till att mannen är sexuellt tillfredsställd, annars får hon skylla sig själv om han är otrogen... härligt inställning! NOT!

• Vilda Tiger

Jag känner mig nästan mer sjuk idag än vad jag gjorde igår, trots att det var i helgen jag var som mest förkyld. Tur att Marcus är hemma nu för jag ser fram emot några timmar i soffan, bara halvliggandes och ömkandes. Torrhostar gör jag med, jobbigt. Så - nu har jag ömkat mig klart.

• RosaNapp

Lina S: jag såg programmet. Gapade mest hela tiden. För det första, var hittade dom dom här stackarna? för det andra, Anna Anka, vilket skämt!

Jag gillar hennes logiska koppling till brosk och cancer

• 3 barns mamma84

Inatt jag jag bara legat i forster ställning och kall svettast och frysigt och inte varm alls i kroppen bara kall men har mått piss.
    Kramper i magen och stickningar i magen och underlivet ont i huvet och hela kroppen.
    Har till och med mummlat i nat för mig själv av smärtan
    ååh jag vill inte må så här längre.
    Johan ska åka iväg idag och jag känner att jag inte orkar laga mat idag till barnen men jag måste ju

Fejgråter haha jag som trodde det bara var mina barn som hade det
    Här fejgråter båda två ja och man ser skillnad på fejk och riktigt.
    Här ska båda hålla på med fejeriet om man har sagt NEJ till något.

• Lina S

Rosa - ja det är ju självklart att det måste vara så haha ja som sagt smart är hon ju inte.

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • MissHellen

Jag ligger fortfarande kvar i sängen Borde ta mej up och fixa i mej frukost och ta en promend, men jag har ju hela dagen på mej (Elton berätta att han kommer hem i morron)

Elton har oxå en snutt, kallas snutten här hemma. En tiger, bruka vara med på många kort Den är högt älskad! Luktar satan

Elton fejkgrinar oxå, han är proffs på de

Såg inte Hollywoodfruar, fick inte för R (han ville se en skit film, som jag redan sätt..), men ska se de på Lördag då de är repris

Vi hade de iaf supermysigt i går! ( ) Nyttigt för oss!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8