• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • RosaNapp

Lina S: nä, smart är hon ju inte . Och ändå gör hon ner alla andra. Skryter om pengar (som inte är hennes) och diverse annat. Jag måste ju se mer av denna människa och skratta lite till . Hon får vara mitt ljus i höstmörkret .

• Lana

Stackars VT,hoppas det blir bättre snart.så trist att vara sjuk.

lille; W har klarat sig bra det sista va?med att vara sjuk menar jag då

carina,låter inte kul,men det låter änna samma som jag har haft.är nog bara nån infektion,hoppas det går över snart.

missH ;ja det var ni välförtjänta av.förnuftiga föräldrar du har.

rosa; HAHA höstnöje...

• Vilda Tiger

Rosa
    Skönt att du kan må bättre av att garva åt andra, mindre begåvade och verbalt smidiga brudar.

Lana
    Tack söta du. Ja, jag känner mig kass men så kom jag på att jag ska på bio med en vän ikväll, och då kändes det plötsligt lite bättre. Konstigt att sinnet spelar så stor roll vad gäller hur man känner sig i kroppen, eller hur? Jag hostar och ynkar fortfarande men helt plötsligt blev jag lite glad. Vi ska se Prinsessa. Känns som en typisk gymnasiefilm men det är gött att se en feelgood film ibland där man bara kan luta sig tillbaka och glo, utan att behöva tänka.

• 3 barns mamma84

Lena: Jobbigt hade du det själv längre tid ?
    Fick du äta något med medicin att göra ?
    Har tagit panodil men det vill inte hjälpa till alls.
    Känner mig så svag i kroppen orkar inte äta häller

• RosaNapp

VT: jag får finna nöje i det liia .

Ha så kul ikväll. Visst är det psyket som spelar oss små spratt ibland. Åt båda håll, vat man att man ska göra något trevligt hjälper det ju upp det dåliga man redan känner .

• 3 barns mamma84

Lena: Jobbigt hade du det själv längre tid ?
    Fick du äta något med medicin att göra ?
    Har tagit panodil men det vill inte hjälpa till alls.
    Känner mig så svag i kroppen orkar inte äta häller

• Lana

VT;haha härlig beskrivning....( på hon anna anka)
    haha satt precis och tänkte att du kanske blev sjukare för att du snart "får" det när marcus kommer hem?Oooh känns väldigt ja en klar tjejfilm äh när jag och kompisen bodde hos mammas kille i skåne när vi gjorde vår intensivkurs.så pluggade vil lite och kolla på MASSA tjejfilmer som whitechicks,en prinsessas dagbok,nån med lindsey lohan osv.såå kul Mikale vägrar ju se sånt,och romantiska filmer typ.han vill se skräcn vägrar jag.då sover itne jag sen höll på att stryka med när vi kollade på "i am legend" på bio sist,är ju SÅ lättskrämd.

• lille08

VT och Carina: Krya på er!!

Lana: Ja, det är stor skillnad på sjukdomsfronten nu mot i vintras/våras när ena infektionen avlöste den andra under flera månader. Det var några dagar nu som William har hostat en del och nån kväll var han lite tät i luftrören, men vi ökade tillfälligt hans medicin och nu är han pigg igen. Men enbart hosta, inga andra tecken på förkylning eller så och tack och lov ingen av oss andra här hemma heller. Svininfluensor och dylikt får mer än gärna hålla sig härifrån.

Lina: Nä, svenska Hollywood-fruar missade jag. Går det i repris?

Haha, på tal om ovanligt korkade människor... jag la in ett litet filmklipp igår på min blogg som jag hittade på Youtube... undrar om en del kan vara så blåsta på riktigt eller om det bara är fejk?
    lindaskriver.blogspot.com

• MissHellen

lille: 14:05 på Lördag, 3:an Jag ska oxå se!

• Vilda Tiger

Lille
    Jamen DEN bruden är ju bara inte sann... har sett henne förr (någon länkade nån gång) och trodde hon skämtade men det varkar ju som att hon ÄR sådan. Herregud, om Lyckeli blir så så gråter jag.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8