• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • goshheidi

På tal om snuttar.... Fille (kallar honom så ibland :) ) doppade sin i toalettstolen idag. Nice! :( Jag stod i köket och hörde honom skratta å hålla på. Men det lät som att han lekte med grinden så jag tänkte han har roligt där så han får hållas en stund, så jag reagerade inte mer än så. Håhhåhh.... In i tvättmaskinen med den. Nu kommer den ju inte att lukta "god" för honom mera. Men kanske den duger ändå? La honom nyss i sängen med en av mina andra tröjor. Det gick lika bra med den som kompensation, så jag hoppas att den andra går bra sen också trots en omgång i tvättmaskinen.

• MissHellen

Nu sitter kläderna på kroppen iaf! Så nu blir de supersen frukost, yoghurt med några hallon, kokos och krossade nötter. (Jag går ju på diet )

Sedan ska jag bara borsta tänderna och efter de ska jag ut och gå, med musik i öronen. Snabbt ska de gå oxå, nu jävlar!

• Vilda Tiger

MissH
    YOU GO! Härligt att känna sig så peppad. Jag kör andra veckan med ww och tjuvvägde mig imorse: drygt 1 kg ner. Det går inte så fort men det ska det ju inte heller.

Heidi
    Mmmmm... mysigt med snutte i toan... nä, usch. Tur att tvättmaskin finns.

• MissHellen

VT: Jag känner att jag måste Men de går helt okej! Jag väger mej på Fredagar och förra Fredagen hade jag gått ner 2,5 (hade då hållt på en vecka), så nu ska de bli spännande och se på Fredag Men jag tror inte jag gått ner nått (stog att oftast gjorde man inte de i början, men att måttbandet skulle visa resultat) Men de känns bra att jag är på G iaf!

Tycker du är superdukitg! Du kan ju inte ha måna kilo kvar som du "måste" gå ner? (Jag tycker dock inte att du måste gå ner ett gram till, tycker du är så fin!)

• Vilda Tiger

MissH
    Jag gick upp några kg nu under sommaren. Skulle vilja gå ner under 70, men hamnar jag på 72 är jag nöjd ändå. Väger knappt 77 i dagsläget.

• 3 barns mamma84

Snuttis
    Ja didos har en snuttis som han fick med från BB (grön filt) ni har väl den hemma en som är om föräkringar en grön flise filt.
    Den har didos som snuttis och han kan inte sova utan den men han har edn bara då han ligger och sover inte annars.
    Haha idag tog han snuttisen och doppade den under badkaret och det var plöt.
    Jag var tvungen att tvätta den i tvättmaskinen men han gillar inte nya lukten han har ju sin egna härliga lukt på snuttisen haha (dreggel snor spott osv) haha

• Lana

carina; nä fick inget för det,ringde vc och de sa att det är bara att vila och ta panodil.ingen fara.

VT;missH; NI ÄR SUPERDUKTIGA: hejja hejja

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8