• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Rimfolina

VT: Grattis i förskott till Lillstrumpan, kan inte garantera att jag hinner in imorgon!

Idag har Ester tagit sina allra första steg... Bara ett par men ändå. Hon skulle kunna men hon är en liten fegis.

• Kvack

Rimfo: grattis till dom första stegen.

Nu börjar fler och fler ta sina första steg.
    Ida hon går nästan hela tiden här hemma men om hon har bråttom så kryper hon.

Jag har kommit tillbaka till inskrivningsvikten men har fortfarande för stor och slapp mage. Men så har man ju haft 3 barn i magen oxå. Och ätit massor med gott. Orkar inte träna så jag får ha den så.

• sthlmstjejen

Grattis Lyckeli på 1 års dagen!!!! Trådens första 1 åring!

Igår stod F för första gången utan stöd. Vi var ute och hon kröp runt och helt plötsligt har hon ställt sig upp och bara står där i några sekunder

Usch vad trött jag är, var länge sen jag sov såhär dåligt.

• Melva

Grattis till Lyckeli

sthlmstjejen: grattis till F för dom första stegen .

Jag är helt slut. Kunde inte somna igår så jag har sovit dåligt och är helt själv med barnen till ikväll. Blä.

• MissHellen

Grattis Lyckeli! Har tänkt på hon hela morronen, men inte kommit till datorn förrän nu.. (Oj, såg nu att klockan inte var så mycket som jag trodde haha)

Vi har haft värsta natten på länge!
    Börja med att vi skulle se film i går kväll då Elton somnat, visst! Vi såg typ 10 minuter, sedan vakna han och vägra somna om. La oss alla tre då, lagomt tills vi somna, vakna han igen..
    Sedan sov han dåligt till 02:30, då vakna han och gallskrek! Var sedan vaken till 04:30.. Vakna 05 och ville kliva upp. Aldirg! Somna om till 06, somna om igen till 07 och då gav vi upp och klev upp. Är sjukt seg!!!

R skulle lägga Elton nu, så han somnar garanterat han oxå!

I går gick Elton sina första, medvetna, steg! (Han har tagit några förut, men inte "vetat om de") Han var påväg till en leksak, stappligt och några pauser för att få tillbaka balansen. Men han tog 3 helt egna steg! Så duktig!
    Han skippade krypandet helt, och gick dirket Haha!

• MissHellen

Är de nån fler än Elton som inte har fått en ända tand?

• Lina S

{#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower}  GRATTIS LYCKELI ÖNSKAR SAM {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower}

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • lille08
    Lina S skrev 2009-07-22 10:11:24 följande:
        GRATTIS LYCKELI ÖNSKAR SAM   
    {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower}

Och vi instämmet - stort GRATTIS!!!
    Hoppas du får en underbar födelsedag!

{#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8