• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • MiaB72
    Safari skrev 2009-08-03 15:28:50 följande:
    Åh, Aruba. Gud vad mysigt! Med eller utan barn?Är sugen att åka ut en liten tur med vagnen igen men vet inte om vi kommer att få tillfälle då helgerna börjar bli bokade med annat Även de roliga saker men husvagnen är ju så mysig att vara i
    Utan barn i 2 v ska bli sååå skönt!

Vi ställer ju vår husvagn på eftersäsong nu i Lidköping, åker upp på lördag och sen varje helg fram till 20 september. Sen har vi en helg bokad i Ullared i oktober med Husvagnsforum också
  • medlem2

Nu är vi åter hemma, jobb imorgon för mig, ska bli skönt med rutiner igen.

Vagnen står på eftersäsong hos svärisarna än så länge, sedan är det ju elmia, en sväng till ullared & sedan dax för vintersäsong.

Semestern har gått fort...

Må så gott alla i tråden.

SeTa, hoppas det löser sig för er med reservdelen, är som dig, skulle inte klara mig utan husvganstoan & han som tömmer

• trazzlan

Tänk att det nästan bara är hannar som häckar vid latrintömningen

Det finns inget bättre...
  • elegi
    trazzlan skrev 2009-08-03 23:57:29 följande:
    Jag har ju varit själv i vagnen med barnen när sambon varit hemma och haft brandjour 1 vecka i sträck och då finns ju inte mycket att välja på....men jag kan faktiskt erkänna att jag trodde det skulle vara värre...nu kan jag göra det utan problem...då är det jobbigare att fylla vatten coh springa fram och tillbaka med vattenkannan
    Men vad jag förstått på sambon så tyckte han att det var värre när vi hade den gröna vätskan nu har vi påsarna och dom luktar ju faktiskt gott även efter ett par dagar
  • Villemol
    trazzlan skrev 2009-08-03 23:57:29 följande:
    Hos oss är det bara jag som sköter tömningen då sambon är rejält äckelmagad .
    Tycker att jag ofta blir uttittad när jag sköter den sysslan... avfall=karlar eller ---
    ♥~~♥ Ludvig och Jack ♥~~♥
  • Kesso

Hej alla campare!

Hoppas ni ahr det bra där ni är. Ja, nu så är semestern snart över för alla.

Hur är det ni som har barn 6 mån. - 1 år gör ni mat till dem eller köper ni burkmat när ni är på semester? Är det någon som köper nestle märket?

• medlem2
    elegi skrev 2009-08-04 00:34:05 följande:
    Jag har ju varit själv i vagnen med barnen när sambon varit hemma och haft brandjour 1 vecka i sträck och då finns ju inte mycket att välja på....men jag kan faktiskt erkänna att jag trodde det skulle vara värre...nu kan jag göra det utan problem...då är det jobbigare att fylla vatten coh springa fram och tillbaka med vattenkannan Men vad jag förstått på sambon så tyckte han att det var värre när vi hade den gröna vätskan nu har vi påsarna och dom luktar ju faktiskt gott även efter ett par dagar
    Vi har också "påsarna" nu & min man säger precis som din, det är mycket bättre med dom.

Ska ta & beställa ett gäng burkar, dom är ju dyra men det är det värt för den som tömmer & att det inte luktar något burken fast att man gör "det" också...
  • elegi
    medlem2 skrev 2009-08-04 11:27:57 följande:
    Vi har också "påsarna" nu & min man säger precis som din, det är mycket bättre med dom. Ska ta & beställa ett gäng burkar, dom är ju dyra men det är det värt för den som tömmer & att det inte luktar något burken fast att man gör "det" också...
    Jag håller med och dessutom så blir det inte feldoserat....

Mikah
    np.netpublicator.com/netpublication/n35013611
    Sidan 26-27
    Toa tabletter mitt på sidan
Svar på tråden Campingtråden campar!