• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • sim2fil
    tjenixen skrev 2009-08-01 21:47:50 följande:
    Skeppsdockan jobbar min kompis på:) Ps, Smultronstället heter glassrestaurangen:)
    En jättemysig camping! Ja såklart!!! *skäms lite* (smultrontäppan är en blomsterbutik här hemma, vet inte hur jag lyckades blanda ihop deras namn)
  • tjenixen
    sim2fil skrev 2009-08-01 22:13:19 följande:
    En jättemysig camping! Ja såklart!!! *skäms lite* (smultrontäppan är en blomsterbutik här hemma, vet inte hur jag lyckades blanda ihop deras namn)
    Det är inte lätt att hålla isär alla namn alltid. Ville inte vara näsvis men tänkte att det kanske är så att någon letar efter namnet och då hittar man det ju inte om det står fel:)
  • 5 barnsmamman

imorgon åker vi på semester först skara sen dalarna ska bli så skönt att få komma iväg.

• trazzlan

tjenixen: Jag tog inte alls illa upp utan fick mer en tankeställare...ibland kan man behöva en spark i rumpan.

Det finns inget bättre...
  • tjenixen
    trazzlan: {#lang_emotions_laughing}

Imorgon lastar vi nog kärran full och kör ut lite överblivna utemöbler som vi ska ha utanför husvagnen på vår "tomt". Vi har ju ganska stor plats att husera på då vi står privat. Blir skönt att bli av med dem hemifrån och skönt att ha någonstans att sitat och äta och mysa utanför tältet med utan att behöva flytta runt en massa möbler hit och dit.
  • december bebis

Tack för tipsen Mina Goa Barn... Skall kolla runt lite. Lysingsbadet verkar ju trevligt...

• sim2fil
    tjenixen skrev 2009-08-01 22:30:11 följande:
    Det är inte lätt att hålla isär alla namn alltid. Ville inte vara näsvis men tänkte att det kanske är så att någon letar efter namnet och då hittar man det ju inte om det står fel:)
    Absolut! Naturligtvis ska det vara rätt ifall någon skulle vara intresserad!
  • SeTa

Hej på er!
    Är det någon som har koll på var det kan finnas en husvagnsskrot? Vi hade ett litet missöde med toaletten härom dagen och är i behov av reservdelar. Vi har varit i kontakt med alla runt Kalmar och även med Alde men det verkar som att det inte går att få tag på den delen ny.. Som det är nu kan vi inte använda toan, vilket inte är speciellt roligt alls eftersom jag har väldigt svårt för offentliga toaletter.

• grynet80

Kan det inte finnas på husvagnssvensson eller ni är i akutbehov av det nu?

• Safari
    MiaB72 skrev 2009-08-01 18:50:45 följande:
    Vi ska inte säsonga denna vintern utan det blir nästa vinter och då blir det troligen Tandådalen. Denna vintern ska jag och Chris iväg på vår drömresa till Aruba så alla pengar går dit nu
    Åh, Aruba. Gud vad mysigt! Med eller utan barn?

Är sugen att åka ut en liten tur med vagnen igen men vet inte om vi kommer att få tillfälle då helgerna börjar bli bokade med annat{#lang_emotions_frown} Även de roliga saker men husvagnen är ju så mysig att vara i{#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Campingtråden campar!