• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • Yosa
    Kesso skrev 2009-08-05 17:24:28 följande:
    Angående burkmat så frågad ejag er för att jag samlar koderna och ska skicka in dem och få min gåva. Så jag tänkte mest om det var någon som kunde hjälpa mig? Som köpte nu alltså.
    OT men ett tips är att kolla tradera där de säljs ettiketter om du samlar till någon särskild sak
  • Unicorn73

Japp har jag .
    Hobby har jag uteslutit då vi haft en sådan som första vagn & den trivdes vi inte med...mörk & murrig & en väldigt smal gång.
    Cabby kollar vi lite på....Wilk är ju ganska fina vagnar & Bürstnern har jag kikat lite på men inte hittat någon än som har det vi önskar. Men vi får fortsätta leta....vår nästa vagn finns där ute någonstans .

elegi skrev 2009-08-07 09:45:58 följande:
    Mina tips har du ju redan fått men kika även på Wilk, Bürstner, Hobby, Cabby
  • grynet80
    Unicorn73 skrev 2009-08-06 11:34:04 följande:
    Eller någon annan lättare vagn???Har fått lite tips om Adria & Kabe men känner att jag vill ha lite mera tips .
    Adria är jättebra och prisvärd!!
  • 5 barnsmamman

sitter här i stugan i orsa och bara njuter vi har fått tag på en perfekt villa med allt bastu/tvättmaskin/diskmaskin ja allt men imorgon ska vi åka hem suck vill inte.
    vi trivs så bra att vi har boka både sportlovet samt 2 veckor semster nästa år här.

en varning till er som ska hyra stuga på skar sommarland det dom hemska två nätter som var rena helvete kalla fuktiga inga bra matplats bara 2 kokplater ingen stekpanna så engångsgrill elelr gåut och äta det var det som fanns och maten var dyr som attans samt småbarn fick inte åka karuseller samt så kunde jag inte åka nåt pga min vikt.nej aldrig mera skara sommarland

• MiaB72
    pyret: Och jag har en kompis som är helt frälst efter att ha varit där så det är nog olika hur man uppfattar det Men dyrt är det ju, det kan jag hålla med om! Orsa är underbart Var där förra sommaren en vecka, hade helt fantastiskt väder då också!
  • Malleballebuse

Pyret: då vill jag rekomendera Leksandslekland. Jag har varit på båda flera gånger och tycker att Leksand vinner alla gånger. Finns lite mer för små barn där.
    Synd att du inte var nöjd med Skara.
    Kanske lite höga förväntningar innan ni kom dit, och då är det lätt att det blir pannkaka.
    Jag tyckte lite samma om High Caparall. Men efter som sonen älskade det och tyckte att det var den bästa platsen på jorden så blir det en resa nästa år också

• Malleballebuse

PS. då ska jag ta med en dunk med handsprit som jag kan sprita på allt. Jäklar vad skitiga toaletter det var.

• rosaid

vi är helt iordning på lidköping...skönt...idag kom så beskedet jag fruktat...mor har cancer ...dom har opererat o det visade sig vara det så nu cellg beh.....

• 5 barnsmamman
    Malleballebuse skrev 2009-08-08 10:55:11 följande:
    Pyret: då vill jag rekomendera Leksandslekland. Jag har varit på båda flera gånger och tycker att Leksand vinner alla gånger. Finns lite mer för små barn där.Synd att du inte var nöjd med Skara. Kanske lite höga förväntningar innan ni kom dit, och då är det lätt att det blir pannkaka.Jag tyckte lite samma om High Caparall. Men efter som sonen älskade det och tyckte att det var den bästa platsen på jorden så blir det en resa nästa år också
    värst var stugorna dom var kalla och dragiga allt var fuktigt när vi skulle lägga oss fast vi hade varme på.
    leksand sommarland ska vi ta nästa sommar vi tänkte det iår men hittade på en hel del annat sen rinner pengarna iväg när man är 5 barn och 3 vuxna så vi har sprat en del til nästa sommar.
    vi hade inga förväntningar för vi förstod att dte skulle bli kaos för det vräkte ner regn och det var kallt så vi ville bara bort.
  • trazzlan
    rosaid skrev 2009-08-08 17:20:36 följande:
    vi är helt iordning på lidköping...skönt...idag kom så beskedet jag fruktat...mor har cancer ...dom har opererat o det visade sig vara det så nu cellg beh.....
    Beklagar
    Det finns inget bättre...
Svar på tråden Campingtråden campar!