• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • MiaB72
    Mikah skrev 2009-08-01 18:36:02 följande:
    MiaB. Vilken camping ska ni "säsonga" på i vinter?
    Vi ska inte säsonga denna vintern utan det blir nästa vinter och då blir det troligen Tandådalen. Denna vintern ska jag och Chris iväg på vår drömresa till Aruba så alla pengar går dit nu
  • Tinnys

Vi är i valet och kvalet eller rättare sagt min sambo är i kvalet och jag valet att köpa husvagn. Men vår största fundering just nu är om det finns en husvagnsparkering mellan stockholm och södertälje... Hoppas på att någon här kan hjälpa oss så jag kan övertala gubben att det blir så bra så...

• elegi
    MiaB72 skrev 2009-08-01 13:44:33 följande:
    Safari: Åhhh, har ni en sån Nu blev jag liiiite avis
    hmmm samma här, det står en sån på Esseus där vi köpte våran onyx GDL och jag kan inte låta bli att gå in i den varje gång vi är där *suktar* men inser bestämt att vagnen vi har dugr alldeles förträffligt, konstigt att man alltid måste sikta högre??
  • MiaB72
    elegi skrev 2009-08-01 18:57:10 följande:
    hmmm samma här, det står en sån på Esseus där vi köpte våran onyx GDL och jag kan inte låta bli att gå in i den varje gång vi är där *suktar* men inser bestämt att vagnen vi har dugr alldeles förträffligt, konstigt att man alltid måste sikta högre??
    Ja, det var väl den vi hade tänkt köpa som du är inne och kikar i Man blir väl aldrig riktigt nöjd tror jag
  • Mikah
    Tinnys skrev 2009-08-01 18:56:02 följande:
    Vi är i valet och kvalet eller rättare sagt min sambo är i kvalet och jag valet att köpa husvagn. Men vår största fundering just nu är om det finns en husvagnsparkering mellan stockholm och södertälje... Hoppas på att någon här kan hjälpa oss så jag kan övertala gubben att det blir så bra så...
    Min makes farbror bor på en camping utanför Södertälje och de brukar hyra ut parkeringsplatser till husvagn under vintern. Då är det ute den får stå.
  • elegi
    MiaB72 skrev 2009-08-01 19:02:06 följande:
    Ja, det var väl den vi hade tänkt köpa som du är inne och kikar i Man blir väl aldrig riktigt nöjd tror jag
    Nej det är väl så, mycket vill ha mer
    Men det är oxå 449 000:- det handlar om
  • MiaB72
    elegi skrev 2009-08-01 19:28:58 följande:
    Nej det är väl så, mycket vill ha mer Men det är oxå 449 000:- det handlar om
    Precis! Det är ju mycket pengar!
  • SeTa
    Kosmoskatten skrev 2009-08-01 17:29:35 följande:
    Är nykomling både i tråden och i campingsvängen. Nån som har varit på Dalabadets camping i Trelleborg?
    Jag har varit på dalabadet under hela min uppväxt, dock inte som vuxen. En helt ok camping som ligger precis vid havet.
  • tjenixen
    sim2fil skrev 2009-08-01 16:57:17 följande:
    MINA GOA BARN skrev 2009-08-01 16:22:16 följande: I Söderköping finns en camping som heter Skeppsdockans camping som är jättefin och ligger precis vid kanalen. Det är ca 15 min gångväg in till centrum men gångvägen går längs kanalen så det är inte det minsta betungande Den är liten men har ett fräscht servicehus. Vi brukar åka dit en gång varje sommar och campa och besöka glassrestaurangen Smultrontäppan, det är verkligen en upplevelse!, men i år valde vi bort det och åker över dagen istället då vi tyckte att det kunde bli lite väl spännande med en 1-åring springandes precis intill kanalen
    Skeppsdockan jobbar min kompis på:) Ps, Smultronstället heter glassrestaurangen:)
Svar på tråden Campingtråden campar!