• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • rosaid

ja vi kommer ha eftersäsong till sept därifrån direkt till backamo vip träff o sen vintersäsong hafsten

• tjenixen
    Mikah skrev 2009-08-10 19:01:17 följande:
    Smidigt med nära till vagnen. Ganska bra med eftersäsong så att vagnen nyttjas ett tag till.
    Vi har inte eftersäsong utan hela säsongen:) Vi står på privat tomt så det bästa är ju att det är gratis med och vatten, avlopp och el har vi också + att vi byggde trädäck under tältet + utanför vid ingången i år med. Vi drar loss vagnen och åker om vi vill annars ligger vi bara still hela sommarsäsongen. Campar dock inte vintern för vi känner inget behov av det.
  • Mikah
    tjenixen skrev 2009-08-10 21:21:04 följande:
    Vi har inte eftersäsong utan hela säsongen:) Vi står på privat tomt så det bästa är ju att det är gratis med och vatten, avlopp och el har vi också + att vi byggde trädäck under tältet + utanför vid ingången i år med. Vi drar loss vagnen och åker om vi vill annars ligger vi bara still hela sommarsäsongen. Campar dock inte vintern för vi känner inget behov av det.
    Ja just det så var det ju.
  • Mikah

Ja nu kan jag väl orka vara med lite i tråden igen. Har ju inte riktigt haft energi till det under sommaren. Min mormor dog ju inatt. Jag var ju lite förberedd då hon har haft cancer som kom för ett år sedan. Behandlades försvann men kom tillbaka igen i februari. Då konstaterades att det ända var att vänta på döden i princip. Det är väldigt tungt för mig och jag har skrivit av mig överallt ang detta idag. Annars brukar jag inte vara så personlig.

• libero
    Mikah skrev 2009-08-11 10:31:06 följande:
    Ja nu kan jag väl orka vara med lite i tråden igen. Har ju inte riktigt haft energi till det under sommaren. Min mormor dog ju inatt. Jag var ju lite förberedd då hon har haft cancer som kom för ett år sedan. Behandlades försvann men kom tillbaka igen i februari. Då konstaterades att det ända var att vänta på döden i princip. Det är väldigt tungt för mig och jag har skrivit av mig överallt ang detta idag. Annars brukar jag inte vara så personlig.
    Tänker på dig och förstår att det är jobbigt.
    KRAM
  • elegi
    Usch vad jobbigt
    Massor kramar
  • medlem2
    Beklagar, kram till dig!
Svar på tråden Campingtråden campar!