• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • elegi
    MiaB72 skrev 2009-08-17 19:37:10 följande:
    elegi: Jo, bara bra Jag blir galen av att inte kunna bestämma mig Ena stunden är vi helt på det klara att vi inte ska ha den, nästa sekund tvärtom Så vi får väl se vad vi kommer fram till under kvällen
    Hade vi kunnat dra den samt haft pengarna eller iaf haft möjligheten att ta lån på så mycket (jag får ju bara ut 3300:-/mån) då hade den inte stått kvar där kan jag ju säga.
    JAG VILL HA ingen tvekan här inte....men jag KAN INTE få den
  • Malleballebuse

Mia eller elegi: kan jag inte få länken igen så jag kan kolla

• Malleballebuse

Den är rackarns fin
    Jag tycker det är en trevlig planlösning när barnen ligger längst in.

• elegi
    Malleballebuse skrev 2009-08-17 23:16:10 följande:
    Den är rackarns fin Jag tycker det är en trevlig planlösning när barnen ligger längst in.
    Japp det är en himla fin vagn...är ju inne ett varv varje gång vi är hos handlarn och köper nåt men det är för mycket pengar för nåt som vi inte kan förflytta själva...men drömma går ju
  • Malleballebuse

elegi: ja det är väl lite det som är tjusningen med husvagn, att man kan flytta den när man själv har lust

Personligen så är inte Kabe en av mina favorit vagnar och det enbart grundat på att jag tycker att de har ett omodernt yttre.
    Eller så är jag helt enkelt lite mera "tysk" i min smak då jag tycker Hobbyn och Adrian är snyggare. (om de nu är tyska?)
    Vilken tur att smaken är olika, för tänk vad tråkigt det hade varit att gå runt på campingen och glutta på samma vagn.
    Jag måste nog erkänna att jag tillhör storgluttarna då vi inte har tagit med TVen på våra turer

• Chris

Elegi: nu har vi tagit ett steg "framåt" i vårt velande angående vagnen ...fortsättning följer ..

Malle...: Ja tur att det finns något för alla

• elegi
    Chris skrev 2009-08-18 09:20:31 följande:
    Elegi: nu har vi tagit ett steg "framåt" i vårt velande angående vagnen ...fortsättning följer .. Malle...: Ja tur att det finns något för alla
    *asg* Okey jag väntar med spänning
  • Chris

Elegi:
    Håller på och kollar upp nu hur det blir med ev. garantiåtgärder. För det är tydligen butiken som säljer som står för dom. Är ju lite långt upptill Oxelösund för att fixa grejer...så OM vi skulle köpa den så skulle vi ju vilja kunna fixa sånt här nere.

• elegi
    Chris skrev 2009-08-18 11:22:51 följande:
    Elegi: Håller på och kollar upp nu hur det blir med ev. garantiåtgärder. För det är tydligen butiken som säljer som står för dom. Är ju lite långt upptill Oxelösund för att fixa grejer...så OM vi skulle köpa den så skulle vi ju vilja kunna fixa sånt här nere.
    Dom brukar ju sällan vara omöjliga, sånt brukar kunna lösas mellan Kabe återförsäljarna men bra att kolla upp innan
Svar på tråden Campingtråden campar!