Kogänget
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
Nitis: Vilken otur att du skulle åka på eländet just nu. Hoppas verklligen du fixar att åka på söndag. Krya på dig!!!
hoppas det gick bra lovan!!!!!
och apropå spontana träffar...jag o grabbarna åker nu till djäkneberget....tar med oss fika och det blir lek...känner någon för att "joina" oss så kom förbi...vi åker om ca 20-30 minuter...
Tagit ledigt med barnen idag, stängningsdag på dagis. Synd bara att man är så trött och börjar få ont i halsen. Har inte tid att bli sjuk!!!
Många och långa ventilerande inlägg här, och jag tycker det är bra att man säger vad man verkligen tycker och tänker. Jag kör dock på kortvarianten den här gången
Vill verkligen inte att kogänget upplöses helt och hållet. Och kör gärna på små spontana träffar, tycker det är lika trevligt varje gång som vi träffas. Så vore ju trist om det skulle bli helt slut med det!
Minne: Angående torsdag så har jag svårt, jobbar natt så förhoppningsvis ligger jag och sover. Har dock fortfarnade svårigheter att sova dagtid.
Vi ska ha SingStar-kväll här ikväll!
Så känner någon för att komma o gasta lite så är ni mer än välkomna!
Ring om ni är intresserade!
Minja: ah, nu förstod jag de blev lite fel. Menade att om folk kommer förbi och har ringt innan så är ju oftast mina barn hemma, om jag hemma dvs. Inte så ofta de är borta hos kompisar eller att maken iväg med dem själv....det var så jag menade...*s*. Jasså så du varit förbi för ett tag sedan...undra just vart vi var då?! Kanske tvärs över fältet hos farmorn om det var helg, dit brukar vi ju gå. Du skulle ha ringt min mob så hade vi kommit hem genast
Annars så är vi nog faktisk hemma mestadels NU när skola/jobb börjat igen. Hinner ju inte så mkt mera. Men idag hämtar jag kl15 och tar mig lite ledigt och så ska HELA familjen åka å bada här på byns badhus Ska bli mysigt för nu var det länge sedan vi gjort något som familj pga skördetider..
Ja, jag får väl drämma till med en spontanträff jag med då: Om någon har lust att ta familjen och åka å bada på badhuset här på em så kommer iaf vi komma dit ngn stans mellan 15.30-16 gissar jag
Darling: Lät ju mysigt men pluggar....eller ja nu ljög jag för nu skriver jag ju här. Men boken i knät iaf
Lovan: Vill faktiskt gärna pröva singstar ngn gng men tror inte vågar....har INGEN sångröst faktiskt....haha Du, angående deppressionen. Vet inte alls vad ska säga, har inte heller ngn erfarenhet av det. Kan bara tänka mig att du måste må bra mkt sämre än vad man gör i en vanlig kris och att du då måste må så fruktansvärt dåligt så jag inte kan förstå hur mkt. Säger som Nöten att om det ngt jag som vanlig kossa kan hjälpa dig med för att underlätta ngt så säg till. Och STOR KRAM till dig!!!!
Hej igen! Nu sitter jag på jobbet...och måste ju förstås kika vad ni skrivit under dagen...nästan som gamla tider juh!!!
Jag räknar inte med att ni ska släppa allt ni har för händer bara för att jag kommer!!!
Jag har flera att hälsa på så det blir säkert nog...blir ju så när man inte har träffats på länge!
Jobbigt för dig Lovan...men jag hoppas du orkar komma igen och bli dig själv igen!
Hur är det dig Nitis? Är det flunsan du åkt på?
lovan: va synd!! men det blir fler gånger...vi hade det iaf trevligt och grabbarna var så nöjda...sen köpte vi med oss kinamat hem....mysfaktorn är hög...
singstar hade varit galet roligt, men är hemma solo ikväll då karln är på after work
hopaps du får ordning på dig själv och ditt mående....vet hur det är att gå omkring i ett vakuum och bara känna *noll*...får man fråga vad du äter för medecin?? (då jag själv oxå knaprar piller.. )
solen: du törs prova på det!!!! det hörs inte så fasligt bra vad du sjunger, men datorn skvallrar om du är BOTTEN, TOPPEN, BRA eller SUVERÄN...... har testat en gång och jag trodde att det var jag som var botten, så jag tog ännu mera...sen fattade jag att det var min kompanjon som var botten och jag som fick bra och suverän..
he he he....skitroligt är det!!!!!
Ojoj vad ni hunnit skriva mkt?!
Minne; ja det är influensan..men inte den svinaktiga
Hade hög feber idag m och jätte ont i kroppen
Speciellt i mina lymfkärl som jobbar på hög varv då jag har ett antal mindre i buken/underlivet..känns som någon slagit mig riktigt riktigt hårt i de trakterna...
Men jag tror kroppen kämpat tappert idag mot de elaka basiluskerna, då jag svettades lika mkt som om jag satt i en bastu?!!!
Jag är vid gott mod ang att kunna åka på söndag
OM jag inte kommer iväg, så vore det jätte kul å träffas på torsdag
Jobbar mellan 6-9.30 ca...
Annars så är jag fortfarande kvar i Gbg..kommer hem sent den kvällen.
Jag gillar både spontan och planerad ko träffar
Hoppas vi kan få till både och även i fortsättningen...
Kram på er alla!!
Härligt Darling! Det är kul när man äntligen tar sig ut och ens barn är på gott humör ...
Nitis:Hoppas du snart blir frisk och att du kommer iväg till Göteborg!